středa 12. června 2013

Už mi to dají

Dobré odpoledne.
Právě jsem si dovařila a dojedla skvělý kuřecí oběd, mrkla na seriál a pomalu se budu chystat pryč. Asi za hodinku vyrážím s našima a milým na moje předávání maturitních vysvědčení. ^^ Už se docela těším, až budu mít ten papír v ruce, protože furt nějak nevěřím tomu, že tu maturu fakt mám. :D

Jinak doufám, že v pohodě pojede prezentace, zase jsem dávala dohromady nějaké naše fotky. Akorát bohužel není nijak dobrá, protože jsem ji původně měla na 10 minut (a to už byla zkrácená verze té ze stužkáče, co měla tak čtvrt hodiny) a pak mi třídní psala, že zástupkyně řekla, že to je potřeba tak na půlku zkrátit. No, vyčarovala jsem z toho teda tak 6 minut a je to škoda, protože spousta tam toho chybí, 4 roky prostě do 5 minut nevecpete. Snad se to bude líbit i tak, uvidíme. Tak se mějte zatím hezky, já se vám kdyžtak ozvu ještě večer. ;)

Ask.fm/TheDaysy


1 komentář:

  1. Jojo. My měli předávání už minulý týden. Třídní z toho byla docela na větvi, dokonce se zdálo, že jí sem tam kápla slza.. Ať ti to dobře proběhne :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.