pátek 14. června 2013

Už mě asi bere

Dobrý večer,
dnes se mi původně ani moc psát nechtělo, ale tak už jsem k tomu došla. Včera (nebo spíš už dneska) jsem šla spát hrozně pozdě, takže jsem vstávala asi tak v 11, do 12 jsem cvičila, dala si sprchu a pak oděd. Půlka dne zabitá, ale bylo to fajn. Odpoledne jsem šla poslat další dva dopisy, pak na chvíli do knihovny a potom k babičce. Zase hlídala tetě čivaváka. Když jezdí teta do práce, tak aby nemusel být zavřený u ní v bytě, je s babi a dědou, kteří jsou akorát rádi a on taky, protože se aspoň vyběhá. Dneska se teda vyběhal až moc a byl tááákhle (viz fotka) unavený. Co mě ale poslední dobou překvapuje - on už mě asi bere! Je to totiž strašně rozmazlený psík a na každého, koho nezná hned štěká, vrčí a možná by i kousl. To jsem ještě nikdy u psa nezažila. I když mě třeba psík nezná, vždycky je v pohodě, dokonce mi kolikrát mini psi lezou do tašky, i když mě neznají. :D Čivavák ale nee, ten je prostě zlý. No, ale jak už vás trochu pozná, najednou je v pohodě. Dneska za mnou furt chodil, dávala na mě packy a tak (někdy už jsem měla pocit, že se mnou chce být až nějak podezřele moc). No, tak konečně.

Při cestě domů jsem si koupila mrože v kornoutku pro trochu radosti (protože to tak nějak za poslední dva dny potřebuju). Je to novinka a když jsem ho chtěla minule, už ho neměli, tak dneska jsem se dočkala. ^^ Ted,a je stráášně sladký, přijde mi sladší, než obyčejný mrož. Ale na to, že jsem nic sladkého neměla už pěkně dlouho, mi to snad neuškodí. Čím jste si naposledy udělali radost vy? 

Ask.fm/TheDaysy


1 komentář:

  1. Ten mrož mě zaujal, možná si ho koupím. Naposled jsem si udělala radost novými super třpytivými stíny essence.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.