pátek 7. června 2013

Tohle se mi líbí

Taky máte takové zvláštní počasí? U nás už druhý den vždycky ráno a chvíli odpoledně uplně krásně, sluníčko a k večeru hřmí, je takový ten "vzduch před bouřkou" a v noci bouřka vypukne. Já si ale nestěžuju, takovéhle počasí se mi líbí. Teplo je, což je fajn a vzduch před bouřkou přímo miluju. ^^ Má takhle bt asi celý víkend, tak uvidíme. Každopádně konečně aspoň není celý den zataženo. 

Ask.fm/TheDaysy

Dneska jsem sice venku nebyla, ještě jsem pracovala na třídní prezentaci na to předávání maturitních vysvědčení, které máme ve středu a taky se každou chvilku zvednu a jdu si něco zacvičit jen proto, že mě to prostě baví. Vyplňuju si tím čas v posledních dnech hodně. x) No, třeba se dostanu ven zítra a nebo určo v neděli. Na dnešek už si dám asi jen seriál, rotoped, film a knížku. ^^

Jinak už vám konečně můžu ještě sdělit a ukázat takové dvě maličkosti, co jsem si pro radost koupila ve středu ve Zlíně. Je to něco pěkného na krk a dopisní sada. Nechtěla jsem to tu psát dřív kvůli tomu, že to bylo překvapení pro Lolu. Ale dnes jí už dopis s uplně stejným dárkem na krk přišel, tak můžu. Lola píše dopisy a tak jsem si řekla, že jí napíšu taky a třeba udělám radost. Navíc je to strašně příjemné odreagování jen tak si psát a pro změnu ne do zápisníku pro sebe, ale na dopisní papír pro někoho, koho mám ráda.

Psaní se mi líbí. Neumím psát nijak skvěle, ale je to fajn. Taky jsem si napsala do diáře adresy všech fajn lidí, kteří ode mě bydlí daleko a nemůžu se s nima vídat (abych je neztratila, protože doposud jsem jsem je měla všude možně na lístečcích) a tak to moje dopisování tímto myslím zdaleka nekončí. Dřív jsem jim posílala jen  pohledy z dovolené, které taky strašně ráda posílám, aby každý, kdo tam nemůže být se mnou a mám ho ráda viděl, jak je to tam hezké. Je škoda, že už dneska lidi dopisy moc nepíšou (ono je přecejen pro všechny jednoduchší napsat mail nebo zprávu do chatu, navíc je to i rychlejší, že jo) a když vás vidí, jak sedíte v kavárně a píšete, divně na vás koukají, jako byste byli snad z jiné dimenze. Ale na druhou stranu má psaní dopisů své kouzlo. Ale tímhle způsobem už kouzlí asi jen opravdu hodně málo lidí. Já dopisní sadu sháněla snad ve 4 obchodech a sehnala až v tom posledním a to ve Zlíně prosím. >.< (Samozřejmě bych mohla psát na obyčejné papíry, ale víte, jak mám ráda červenou.)
Co vy, kdy jste naposledy napsali dopis?

Jo, ještě jen tak mimochodem. Konečně jsem si dnes udělala profil na ČSFD. Jsem do filmů fakt blázen a můžu se tedy jen stydět za to, že i když jsem na ČSFD snad každý den, profil jsem tam doposud neměla. :D No, tak už napraveno. No a vám to říkám proto, že mi docela často chodí třeba na Ask prosby o nějaký tip na film. Teď už to budete mít jednoduchší, už jsem tam hodně filmů ohodnotila, takže na mém profilu najdete většinu z toho, co jsem už viděla. Pokud chcete něco opravdu kvalitního, tak hledejte filmy, u kterých je 4 nebo ještě lépe 4 hvězdiček. ;) Jinak tam najdete taky moje oblíbené herce, herečky, hlavní oblíbené film a seriály, oblíbené skladatele a tak. Snad tím aspoň někomu pomůžu najít něco, co by se mohlo taky líbit. ;)

3 komentáře:

  1. To ano :) Já to mám celkem ráda.. Akorát jsem letos musela řídit, takže jsem jen ochutnala trochu medovinky, příště řídit asi nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Předbouří taky miluju... To je pak všechno takový tajemný :)

    Dopis jsem nepsala už roky, sedm, osm... Mám tendence bejt v dopisech a vůbec psaníčkách dost sentimentální, takže se tomu raději vyhýbám :) Ale má to své kouzlo. Jen je pro mě těžké si vybavit, kde v okolí je dopisní schránka. Smutné. Opět jsem sentimentální :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, to počasí v Praze máme také, ale já snad mám i raději když prší. (Ne tedy v době povodní.) :D
    Jinak s přípravou na prezentaci to znám bohužel až moc dobře. Já právě obdržela podklady pro prezentaci na pondělí, kdy budu před školou a německou delegací, co k nám přijede v angličtině vyprávět o tom, jak jsem byla na stáži v Irsku. Jupí! :D
    Jinak dopis jsem snad nikdy nepsala, jenom teda v květnu, když jsem byla v Irsku, tak jsem posílala pohledy, ale dopis nikdy. Ale myšlenka se mi líbí, jak říkáš, má to své kouzlo, ale problém spíše nastává: Komu? Najít někoho, komu bych mohla psát je pro mne téměř nereálné. A v dnešní době to bohužel i ztrácí na významu.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.