pátek 28. června 2013

Točeníí

Zdravím.
Píšu jen tak v rychlosti, protože za chvilku jdu s milým na zábavičku (kam se moc těšim ^^ :D). Chci vám akorát podat hlášení ohledně toho dalšího slibovaného videa - je natočeno! Yay! Už jsem si myslela, že se mi to dneska nepodaří, protože to bylo furt něco ať už baterka, paměť nebo přeřeky, takže jsem ráda, že to konečně mám. :D Dneska už to bohužel nestihnu sestříhat ani nahrát, tak doufám, že mi to vyjde zítra. Můžete se tedy těšit. ;) Jinak se loučím, jdu se bavit a vy jděte taky, když máte už též ty prázdniny. ;)

Mimochodem, dneska jsem konečně pořešila odkazy na mé sítě v menu. Je to už tak nějak zase přehledné. x) Možná mě na některé síti zahlédnete i během večera. Jestli mi teda pojede wifina na mobilu. :D

1 komentář:

  1. Těším se a jsem zvědavá o čem bude :)

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.