čtvrtek 27. června 2013

Suprááájs

Čekali jste asi daleko větší překvapení, ale snad vás až tak moc nezklamu. Ta změna, o které jsem tu psala se totiž týkala jen a pouze mých vlasů. Už roky toužím po zářivě červené. To bohužel nejde tak snadno, když mám od přírody hodně tmavě hnědé vlasy. Nějakou dobu jsem to zkoušela, samozřejmě to vždy byla tmavě červená, což mě už nebavilo. Dneska dopoledne jsem tedy konečně nakráčela do kadeřnictví, nechala si barvů stáhnout, pak mi na to bylo plácnuto něco zrzavého no a nakonec červená. A jsem moc spokojená!! ^^ Mám hlavu červeno-zrzavou a moc se mi to líbí. Konečně to září. A to v reálu ještě víc, než na těchto fotkách. :D

Jo a byla uplně největší sranda říct příteli dva dny zpátky, že jsem objednaná ke kadeřnici a chystám překvápko a nějakou tu změnu. Pak při foukání větru nějaká ta věta "mě ty vlasy tak serou"... To jeho vyděšení, jestli náhodou nechci odhodit své dlouhé vlasy, bylo zajímavé sledovat. Promiň. :D

↓ Mimochodem, ještě jedna novinka. ↓

instagram.com/day_sy




S bráškou. ^^ Sice po zlouhavém přemlouvání, ale nakonec mám povolení to sem dávat. :)


 A to je jen jeden blázen, který si myslí, že je letadlo. :D



 ↓  A a takovouto tmavě červenou jsem měla předtím. Ale asi 3 dny zpátky jsem se barvila a měla jsem skoro-černou. :D Takovou rubínovou, což bylo straašně tmavé, ještě víc, než na té fotce dole. Ale teď už je to konečně perfektní. ^^

8 komentářů:

  1. Páni, nová barva ti moc sluší. :)
    Taky jsem chtěla nějakou červenou, ale přítel mi ji zakázal. :( Nevím proč.. Prý radši blond melír, i když blondýny nemá rád.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to:) já šla včera z dlouhých vlasů na podkovu a jsem spokojená! ale přítel mě teda ještě neviděl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou to bráchovi moc sluší a tobě taky! :) Ta barva je skvělá. Škoda, že to ty fotky částečně žerou no :/ btw. Nad těma Converskama slintám :D:(

    OdpovědětVymazat
  4. Wau! Zajímavá barva, sluší ti. A chtěla bych tak dlouhé vlasy jako máš ty :) Jen ty moje ne a ne růst :(

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Woow, sedne ti to pěkně :)

    bornedwolverine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.