sobota 22. června 2013

Slavit, slavit, slavit

Dobré dopoledne.
Tak zatímco ráno mám takové pohodovější (rozumějte maminka je výjimečně v práci a mám doma jen bráchu), tak celé odpoledne budu fuč. V jednu jdeme s milým k babi na oběd, děda tam má pak oslavu narozenin, takže tam bude většina rodinky z té strany + dva psi. :D (čivavák od bratránka a Joy z Prahy od sestřenek, Joyčka mám nejradši, to je skvělý pes ^^ :D)

Potom se přesouváme na hřiště, kde hraje bráška fotbalový turnaj a prý mají tento rok velké šance na výhru, tak je mám příjt vyfotit s medailema (prý se aspoň do prvních tří vlezou, tak jsem zvědavá :D).

No a až tam skončíme, tak se opět přesouváme a to k druhé straně rodiny, přesněji spíše k bratránkovi, kde slaví druhý děda svátek a mladší bratránek narozky. No a já se starším bratránkem slavíme jeho zkoušky, moje přijetí na výšku a kdoví co ještě. :D  A jelikož má barmanský kurz, mám slíbený koktejl. Těšim se! ^^  (A možná najdu něco ke slavení i s nejstarším bratránkem, ono se vždycky něco najde. :D) Doufám, že celé odpoledne bude probíhat v pohodě, že to zvládnem jak časově, tak pak i fyzicky. :D

Já pomalu mizím, musím ještě udělat pár věcí a pak se nachystat, takže dnes už mě tu asi moc neuvidíte. (Možná tak maximálně na nějakých sítích (face, twitter, ask a podobně) z mobilu. :D Ozvu se kdyžtak zase zítra. ;) Vám zatím přeju hezkou a snad ještě slunečnou sobotu. Mějte se hezky! 

Taková ne moc dobře vyfocená fotka ze včerejška po příjezdu domů. Byli jsme na koupališti. No a milý byl straašně uchvácen tím, jak dokážu jít od koupáku k autu a za chodu si plést nový cop. :D To neumíte chlapi, co? :D

2 komentáře:

  1. To jste museli mít teda pěkně rozlítanej den. Za takovýho horka venku si vůbec nedokážu přestavit takovýhle putování. Ta medaile je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak na kole v pohodě. ^^ Navíc ono to všechno nebylo od sebe nějak moc daleko.

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.