úterý 11. června 2013

Prodávám učebnice pro SŠ a maturitní otázky

Možná je trochu brzo nabízet otázky a učebnice už před prázdninami, ale všimla jsem si, že pár lidí hledá i takhle brzo a ono to tu kdyžtak vydrží i do podzimu, kdyby ne. Takže - nabízím otázky k maturitě. Češtinu jsem nedělala sama, ale kupovala jsem po 10 kč, takže teď prodávám otázku za 5 kč. Ekonomiku (a v tom i peněžní provoz), psychologii a právo jsem si vyprácovávala sama a nebo když jsem to od někoho měla, stejně jsem si to sama upravovala a doplňovala, takže tyto otázky po 10 kč. Je to vše moc hezky vypracované, strávila jsem jen nad tím vypracováváním spoustu času, maturovala jsem s jedničkama a dvojkama. Taky mám nějaké materiální k maturitě z angliny. Pracovní listy a i nějaké témata.
Seznam otázek najdete dole po rozliklutí "číst dál".


Dál mám taky doma spoustu učebnic od prváku až do čtvrťáku (a jednu z autoškoly). Většina je ve VELICE DOBRÉM STAVU, některé jsem dokonce skoro nepoužila a tak jsou jako nové. Akorát třeba ten Direkt mám už z druhé ruky a tak by byl hoodně levný, jedny skripta do češtiny jsou polité, ale jinak bez vady a v tabulkách a ostatních skriptech mám něco pozvýrazňované, ale myslím, že vám to práci nepřitíží, spíš naopak, nijak jinak nepoškozené. Učebnice dole na fotkách. Ceny levné, budu se snažit se s vámi domluvit tak, aby vás to i s poštovným vyšlo levněji, než kdyby jste kupovali v obchodě. Pokud budete chtít, klidně na přání vyfotím i některou učebnici zvlášť. Jinak tyto fotky si zvětšíte kliknutím na ně.

Jestli máte o něco zájem, tak mi dejte vědět na mail D.a.y.s.y@seznam.cz

První dvě knížky v levém horním rohu nejsou přímo učebnice do školy, ale jsou spíše k procvičování k maturitě k didaktickému testu. Jsou v nich otázky a vzadu i odpovědi. Jinak zbytek je další čeština do školy a autoškola. Všechno toto myslím v dost dobrém stavu, některé jsou fakt jak nové.

První učebnice je do účetnictví, zbytek je matika a němčina. Ty dvě učebnice, které jsou dole jsou zase jako nové, protože tu první jsem používala chvilku a tu druhou dokonce vůbec, proto jsem si ani další díly nekupovala. Tabulky jak už jsem psala taky fajn stav, jen je sem tam zvýrazněný nějaký vzoreček, jinak jsem si tam vepisovala akorát tužkou, takže kdyžtak vygumuju. Direkt mám už z druhé ruky, ale dá s ním ještě uplně v pohodě pracovat. Je tam hodně cvičení vyplněných tužkou, buď vygumuju nebo vám to nechám jako pomoc, no. :D Direkt bývá nový docela drahý, ale tento bych prodala klidě i o hodně míň, než půlku PC.

Tady mám skripta a jednu čítanku do češtiny. Čítanka je uplně bez poškozeníá a nepoužívaná, koupila jsem ji a pak zjistila že nepotřebujem, tak mi tu jen lepží. Jinak ostatní skripta jsou taky v moc fajn stavu, jen je v nich pozvýrazňovaný nějaký text a občas vpisy tužkou (taky lze vygumovat samozžejmě). Větší vadu mají jen skripta vlevo dole, obal je něčím trochu politý, ale na další stránky už to nedosahuje, tak by to neměl být žádný problém.

Otázky:

ČEŠTINA
William Shakespeare - Romeo a Julie
Moliére - Lakomec
Gustave Flaubert - Paní Bovaryová
Charles Dickens - Oliver Twist
Karel Jaromír Erben - Kytice
Božena Němcová - Babička
Bratří Mrštíkové - Maryša
Oscar Wilde - Obraz Doriana Graye
Ernest Hemingway - Stařec a moře
Romain Rolland - Petr a Lucie
Viktor Dyk - Krysař
Karel Poláček - Bylo nás pět
Vladislav Vančura - Rozmarné léto
Ladislav Fuks - Spalovač mrtvol
Ota Pavel - Smrt krásných srnců
Bohumil Hrabal - Postřižiny

EKONOMIKA
Základní ekonomické pojmy
Národní hospodářství
Management
Podnikání a živnosti
Obchodní společnosti
Majetek podniku
Pracovně právní vztahy
Zaměstnanci podniku
Hospodaření podniku
Daně
Financování podniku
Světové trhy a mezinárodní obchod

PENĚŽNÍ PROVOZ (který je ale vlastně odvětvím ekonomiky)
Peníze
Bankovní soustava
Centrální banka
Platební styk
Elektronický platební styk
Aktivní bankovní úvěry
Pojišťovnictví
Finanční trhy - kapitálový trh
Finanční trhy - peněžní trh
Bankovní platební karty
Obchody s devizami

PRÁVO A PSYCHOLOGIE
Ústavní právo
Občanské právo
Pracovní právo
Psychické jevy
Psychologie osobnosti
Sociální psychologie

ANGLIČTINA
Mám soubor, ve kterém je hrozně moc témat, má to skoro 70 stránek, kdyžtak vám pošlu obsah. (Můžu vám prodat buď jedno téma za 5 korun a nebo vám pošlu celý soubor se vším všudy za 35.) Mám taky v počítači spoustu pracovních listů, které jsou udělané přesně tak, jak jsou u maturity i s obrázky a vším. Pokud by někdo měl zájem i o tohle, můžeme se domluvit.

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.