sobota 1. června 2013

Oslaveno




Dobrý večer
Píšu až teď, přes den se mi moc nechtělo, dneska jsem zatím spíš tak odpočívala po včerejších oslavách matury. Jak jsem tu už psala, bylo to venku. Sice trochu zima, ale pak jsme se zahřáli pitím. :D KONEČNĚ jsem si dala to vínko (krát dva, ale bylo nás na něj 5), na které jsem měla chuť už tak tři týdny a pak i něco dalšího. Akce to byla parádní. ^^ Byla jsem tam s přítelem, taky pak přijela Mája s jejíma kamarádkama, tak jsem byla ráda, že ji zas vidím, později mě přišli pozdravit všichni tři bratránci, jeden s náma i chvíli seděl, takže jsme na sebe zas chvíli měli čas. (A ještě budem, protože za dva týdny zase slavíme a to jeho zkoušky. :D) Lidi byli skvělí, pořád mi někdo gratuloval k matuře. Detaily (hlavně cestu domů) si raději nechám pro sebe, ale můžu vám říct, že jsem si to užila. ^^ I když s uplně za*ranýma converskama. :D

Ask.fm/TheDaysy

Ještě tak pomálu, chvilku před půlnocí. x)) Víc fotek už bohužel nemám no.

6 komentářů:

  1. Chudinky :D Ale muselo to stát za to. To je ozkoušený,.. že nejvíc zničený a špinavý boty jsou po nejlepších kalbách :D Aspoň u mě to tak je.

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být divoké, když se na stole válí i pásek :-D
    Jinak k maturitě gratuluji. Všichni jste jančili, jak to nedáte a všichni maturanti v okolí ji mají hotovou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to né. :D To je jen popruh od mojí tašky. :D

      Vymazat
  3. To já jsem si den před maturitou chytla zánět hrtanu, odmaturovala jsem skoro bez hlasu a hned večer s antibiotika měla večírek :D Takže... jsem si to moc neužila, no :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že sis to užila! :-) Já jsem taky včera byla na oslavě a bylo to fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Conversky to zvládnou :) Je omyješ :)))
    Jinak, hlavně, že sis to užila. Já si včera byla s přítelem a kamarádama taky na vínu a ještě teď je mi divně :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.