neděle 23. června 2013

Nějak tak

Zdravím.
Jsem vzhůru ani ne dvě hodiny a ještě bych i spala, ale nějak mi to nejde. He a to jsem ani nepřijela tak pozdě. Jinak obě oslavy fájn, na turnaji taky, bráška s jeho týmem 2. místo. ^^

Viděla jsem tetu z Prahy asi po třetí v životě. Pomazlila jsem se s Joyem (nunu pes ^^).
(přesun)

Stihla jsem konec bráchova turnaje. Vyfotila jsem mu medaili s druhým místem. Zase jsem přišla na to, že má prostě supr-štěstí, protože k tomu vyhrál permanentku na koupaliště. (Ano, na té fotce je název turnaje zakryt schválně.)


(přesun)

Seznámila jsem se s novým kotětem od bratránků. Celý večer hrály písničky jen z moji flashky. ^^ Hrála jsem badminton a neinteligentně jsem při hledání košíčku sama sebe poprlila kopřivama. Měla jsem dobré víno a jahodový zákusek. Taky mám zas mega (dobře, ještě furt ne tak mega jako minulý rok) štípance. Koktejl od bratránka jsem dostala a úžasný! Po vypití jeho ani ne půlky jsem asi 3x prohrála v pokeru. Mám slíbený pohled z Itálie. Úspěšně jsem nikde nezapomněla své vyzuté boty. Dojela jsem domů na kole.

A byla to málem dokonalá noc...

Ask.fm/TheDaysy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.