neděle 9. června 2013

Kácení májky

Zdravím.
Jsem doma už asi přes hodinu a první se mi nějak nechtělo spát. Kácení májky a původně jen "opékačka" se totiž později zvrhla v takové večerní popíjení na hřišti, takže jsem dojela domů docela unavená, ale tak najednou mi přišla chuť něco napsat a přidat aspoň nějakých pár fotek. Počasí nám nakonec vyšlo, na chvíli jsem potkala i bývalé spolužačky, tak jsem s nima povídala, pak konečně shodili tu májku a už jsem jen s jinýma lidma kecala a pila. Docela dobrý večer. ^^



4 komentáře:

  1. Wow, na těch prvních fotkách ti to neskutečně sluší, krásné :) To jste měli teda parádní akci, u nás se nic takového nekoná... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ^^ Jo, u nás jsou v létě takové akce furt. Buď něco takového i pro děcka a nebo venkovní zábavičky, na hřišti nuda neni. :D

      Vymazat
    2. To máte fajn, u nás nic takového často nebývá :) Jinan neděkuj, fakt je to nádherná fotka, obě :)

      Vymazat
  2. Ještě jsem nikdy na takové akci nebyl, muselo to být fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.