pondělí 3. června 2013

Furt. Jen. Prší.

To je ale otrava, co? Hlavně když mám už prázdniny. Kdo se má n to počasí furt koukat. Většinou se snažím být optimista, ať to nepřivolávám ještě horší, ale občas si jen stěžuju, protože to už fakt neni ok, klepat se zimou v červnu. Chtělo by to asi zas víno na zahřátí...

Zlaté naše kopečky moravě. Aspoň nám tu zatím nehrozí nějaké povodně. Dneska dokonce aspoň na chvíli i přestalo pršet. Ještě, že tak. Aby mi zmokly vlasy před focením, na to nejsem zvědavá. :D Tatínek si dnes totiž vymyslel, že si pudem obnovit pasy a oni občanky. Do Francie sice můžu myslim jet i na občanku, ale asi chce mít dobrý pocit nebo nevim. No, aspoň jsem se podívala ven, protože v tomhle počasí se málokdy donutím sama.

Doufám, že aspň středa nebude moc propršená, i když těžko říct. Jedu totiž do Zlína na nějaké příjmačky a už mě nebaví furt všude lítat s deštníkem. Budu ráda, jestli to tam vůbec najdu. :D

Jak to vypadá s vodou u vás? 

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. Ty jo, no já bydlím v Pardubickém kraji, kterej není jedinej z Čech ohroženej, ale stejně se bojím.. včera jsem se byla podívat na řeku, tak jsem se trochu uklidnila.. no ale stejně, dneska pršelo celý dopoledne a kus odpoledne - ALE KDYBY MÁLO!!! To byl chcavák jak hrom :( Fakt děsný.. takovýhle pomaturitní prázdniny jsme si doopravdy mohli jen přát :D

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme se teď byli podívat k Vltavě... děsivý, fakt.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. O to víc tady u mne svítilo sluníčko. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vuubec vám to nezávidim, my tu máme nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Však si vezmi pláštěnku :D .. Ale fakt, to počasí se na nic. Teď je mi taková zima, že si jdu udělat čaj. A to je květen :X

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, Daysy! Ty na tom gifu vypadáš uplně jinak, ale nádherně! :O ^_^
    No u nás je to s vodou nedá se říct v pohodě, chybí trochu do vylití a druhá řeka se vylije letos i na naši stranu, protože v ochrané zdi je prasklina..Takže jsem zvědavá, kdy začnou vozit pytle s pískem a evakuovat. I když se snažím nemyslet na nejhorší.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.