čtvrtek 6. června 2013

Felix má rád taky krupičku a sezení na okně

Co si budem povídat, Felix toho má rád hodně. Hlavně má rád sám sebe a všechno, co se spojuje s tím, aby mu bylo dobře. Dneska jsem si na oběd uvařila krupičku, ale bylo jí na mě moc, tak dostal taky trochu. Jelo mu to teda dost, hezky u toho mlaskal. Pak si udělal menší procházku na okno, odkud sledoval Bernu a málem sežral mému Jackovi hlavu. Když ale přišel na to, že neni tak dobrá, jak krupička a že ho ještě navíc fotím, hodil rádoby překvapivý pohled a vykašlal se na to. Provedl polední hygienu, šel mě na chvilku otravovat a pak mi usnul na posteli. No nemá se on skvěle?

Ask.fm/TheDaysy

Odpoledne jsem se byla projít ve městě. A taky jsem si dala jahodovou zmrzlinu a potkala bratránka, kterého vždycky hrozně ráda vidím. Zrovna se chystá na své závěrečné zkoušky a bude z něj kuchař a taky barman (mít bratránka s barmanským kurzem je skvělé! pokaždé mi slíbí nějaký fajn koktejl). Ukazoval mi své návrhy na meníčko, chvilku jsme si popovídali a tak. A venku dokonce dneska i svítilo sluníčko a bylo docela teplo. ^^


1 komentář:

  1. Aspoň že ti svítilo sluníčko! Jak závidím ti kočičku, taky bych ráda měla, ale nemůžu. :-D
    Jinak samozřejmě, přece se nebude tvářit provinile, když vůbec nic neudělal :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.