úterý 4. června 2013

Dostal šanci

Počasí pořád nic moc. I když se nám tu trošku teď na večer vyjasnilo, pořád to není ono. Mám tady proto něco na prozáření. (I když můj chudáček foťáček v tomhle pozadí nezvládá moc pěkné fotky, když je skoro furt zataženo. >.<) Představete si, vzpamatoval se mi dnes skoro chcíplý narcis. :D Milý ho urval někde u základky, jak jsem šli v pátek (nebo tedy už spíš v sobotu) v noci domů, já s tím celou cestu švihala ze strany na stranu, doma to pak hodila na zem a do vody jsem to dala až někdy dopoledne, jak jsem vstala, i když to vypadalo spíš už tak na vyhození, ale chtěla jsem mu dát šanci a ha, přece - žije! :D Tady vidíte, že ne všechno je vždycky beznadějné, i když to tak vypadá. ;)

Snad to počasí bude aspoň o trošičku lepší zítra. Jedu totiž do toho Zlína na příjmačky. Jsou to spíš takové kreativní příjmačky, na které se nedá ani moc naučit. S tímto oborem moc nepočítám, je zázrak se tam dostat, někdo to zkouší i třikrát a nic. Spíš mě to prostě zajímá a chci to jen tak zkusit. A udělám si aspoň výlet do Zlína, počtu si knížku si v nějaké městské kavárně, dokoupim kosmetiku a tak. ^^ No a pak sem třeba hodím zas nějaký zajímavější post s více fotkama. ;) 

Ask.fm/TheDaysy

4 komentáře:

  1. Hlasim se na podobny obor, jako stejne zadany a zazrak se dostat :/ ale zkusim to i za rok, kdyz se nedostanu... Budu na tebe zejtra myslet :) treba budes mit stesti))

    OdpovědětVymazat
  2. To bude nějaká škola pro kreativce, přeji hodně úspěchů :) Jinak moc pěkný blog, zaujal mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle škaredě se chováš ke kytkám? :D Styď se !

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.