neděle 2. června 2013

Děti na hradě

Mám teda dneska z toho dětského dne na hradě jen dvě fotky (teda kromě fotek milého užívající si sezení v závodním autě :D), ale tak aspoň něco, i když nejsou moc hezké, spíš jen tak ilustrativně. :D Byli jsme ale jen na chvíli, zas si projít hrad a kouknout na hady. :D Pak jsme se lehce škodolibě smáli soutěžícím dětem. Nebo..ani ne tak škodolibě, ale prostě byli vtipní no. :D Pak už ale začalo pršet, tak jsme šli radši domů na film (Pevné pouto - doporučuju!), ale jinak fajn. ^^ Ovšem, to počasí už mě fakt rozčiluje (když to řeknu hodně slušně). Mám prázdniny a venku furt zima. >.< Už ať je hezky!

No, pujdu si asi teď zase číst. Ty Heroinové deníky mě opravdu chytly, za chvilku to budu mít dočtené, je to moc dobrá knížka. ^^ Snad u toho neusnu. I když aspoň nemusím bzo vstávat, narozdíl od milého, který tu byl skoro do půl 11 a jde ráno do práce - ale já ti to říkala! ;)

Ask.fm/TheDaysy




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.