čtvrtek 13. června 2013

Čtu, vařím, dopisuju

Zdravím.
Dneska ráno jsem si byla k jedné paní do práce pujčit další knížku od Rhondy Byrne. Už jsem tady i na svém předchozím blogu chválila její Tajemství (The Secret), které mi obrátilo myšlení vzhůru nohama, tak jsem byla ráda, když mi paní nabídla, že mi může pujčit Moc. Samozřejmě se nejde podle tohoto všeho řídit na 100%, to by tu pak každý chodil furt jen vysmátý a to přece pořád nejde. Ale jinak ty knížky určitě hodně dají a já jsem moc ráda, že jsem na Rhondu přišla. ^^

Jinak ta paní, od které knížku mám je mamčina známá a dřív jsem ji znala jen od vidění. Minulý týden jsem si s ní ale uplně úžasně popovídala na hřišti, až někdy do noci a povídalo se mi s ní fakt moc dobře. Je to taková chytrá a veselá ženská a má podobný náhled na život, jako já (jakože řešit ostatní nikomu nepomůže a nikoho to nikam neposune, přemýšlet nad tím, jak mě řeší ostatní, co mě neznají mi taky nepomůže, dál mě posunuje hlavně přemýšlení nad sebou samotnou nebo lidmi, které znám a mám je ráda, optimistické myšlení opravdu přivolává dobré věci a naopak, minulost netřeba řešit a zasekávat se u ní, protože tu už nikdo nezmění a podobně), takže i když tak o 20 let starší než já, rozumněla jsem si s ní skvěle,navíc byla hrozně milá. Taky mi dnes hned nabídla, že až dočtu Moc, pujčí mi ještě jednu knížku od jiné autorky, ať vidím ten náhled i z trochu jiného úhlu a že je super to spojit. Už se těším. ^^

Taky jsem si byla koupit nějaké zámky na dopisy, ať s tím furt nemusím lítat na poštu (he, dali mi ještě velikonoční známečky :D), už jsem dokonce nějaký další napsala. Po návratu z města jsem si uvařila krupičku (ano, měla jsem na ni zase chuť, už se těším jak se z toho zas na Asku někdo po*ere, jako minule :D) a sedla k PLL. Ještě je nemám dokoukané, protože někdy sleduju seriál stylem "sleduju čtvrt hodiny, stopnu to, dělám něco jiného, pak zas na chvíli sleduju,..." a takhle furt dokola. :D Jdu se tedy asi dodívat a pak si možná vyjedu na kolo. ^^

Jinak až Moc dočtu, určo vám udělám nějaký podobný článek, jako o Tajemství (najdete ho tady), s těma citátama. Teď jen tak namátkou, kde jsem otevřela knihu a co se mi líbilo:

"Kdykoli mě někdo urazil, snažím se pozvednout svou duši tak vysoko, aby se mne ta urážka nemohla dotknout."
(René Descartes)

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.