úterý 25. června 2013

Chce to změnu

Dobrý podvečer.
Včera jsem nějak neměla moc chuť psát. Později ani náladu. Ale bylo to převážně tím počasím. Já si nějak nestěžuju, ochlazení to chtělo. Ale když prší, mám pocit, že se toho nějak moc neděje a i když je fajn teplota a déšť mám občas ráda, přijde mi to nudné. Dneska jsem aspoň šla na chvíli s milým na horkou čokoládu. Ke konci týdne už má být ale počasí zas trochu pozměněné, tak se celkem těším. Nemám ráda extrémy a o víkendu by to mělo být tak akorát, takže to bude fajn. :D Taky chystám jednu změnu na sobě samé, už se to chce trochu pohnout. x) No, ale to vám vyzradím až ve čtvrtek, snad. Některé změny jsou fajn a potřeba, když si je člověk přichystá sám, no ne? x)

Jaká větší změna naposledy potkala vás? 

Ask.fm/TheDaysy

1 komentář:

  1. Snad se nechceš stříhat nějak radikálně :-O :)

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.