středa 12. června 2013

Černé na bílém

Tak mám maturitní vysvědčení konečně doma. ^^ Ale stejně tomu furt nějak nevěřim. :D Nepřijde mi, že se něco změnilo, akorát už mám klid od učení, no. No, i tak fajn pocit. ^^ Na předávání jsem teda vzala milého, naše i bráchu, přežili to ve zdraví, já taky.

Prezentace jela dobře, i když bych někoho utřískala za ty jejich repráky, protože ta hudba hrála dost nekvalitně a textu nebyl moc rozumět, ale s tím už nic nenaděláme. Trošku mě mrzí, že nedorazil ten angličtinář, na poslední chvíli psal mail (který jsem si přečetla až po návratu), že neví, jestli to stihne a nestihnul. Jinak ale fájn, dokonce nás tatínek pak pozval na večeři. :D Nacpali jsme se teda dost, už abych si zas zacvičila. :D

Ask.fm/TheDaysy

2 komentáře:

  1. Doma ho mám už od minulého týdne :D Teda první den jsem juchala, že jsem ho konečně dostala.. ale teď mi to nepříjde už jako nic neobvyklého.. prostě jsem dostala výzo a čus :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.