úterý 18. června 2013

Back to school

Dobré ránko.
Ha, dneska jsem vstala brzo! (Rozumějte o půl 9. :D) Jdu se s bratránkem a jeho kámošem podívat na naši základku, kam jsme chodili. Všichni už máme po maturitách a zkouškách, tak se jdeme pochlubit. :D Ale taky mrknout za učitelema a tak. ^^ Lidi se tam vždycky ze střední chodili ukázat, je to tu takový zvyk, mě se nikdy nechtělo, neměla jsem to tam moc ráda. Ale teď vím, že to bylo spíš lidma tam i z bývalé třídy (některýma tedy) a ti už tam nejsou, dávno jsou tam jiní. A učitelé byli povětšinou fajn, takže ty uvidím ráda. No, jsem zvědavá, fakt jsem tam celé 4 roky nebyla. x)

Včera večer jsem byla ještě cvičit. Máme tu takové venkovní cvičení. Je to něco jako aerobic, ale zas bych nemohla říct, že čistý. Aerobic je podle mě hooodně jednoduchý a tohle bylo spíš jako spojení aerobicu s nějakým těžším cvičením, hlavně i posilováním. Byla to dost makačka, ještě, když bylo včera venku takové vedro, ale zvládla jsem to a příště jdu myslím zas. ^^ Je super, že tam cvičím fakt hodinu v kuse a nepovolím, protože tam kolem mě jsou další holky/ženské, takže mě to nakopává víc. Na druhou stranu nás tam ale nebylo moc, myslím, že nějak 6,7, což je pro mě ideální. ^^ Jaké cvičení děláte vy?

Kdo ještě neviděl moje první video, tak o příspěvek dolů nebo TADY a pište mi i pod něj. ;)

Ask.fm/TheDaysy

5 komentářů:

  1. Já tomu cvičení moc nedám, ale zato denně jezdím na kole.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jedu Jillian Michaels =) Už skoro rok =D

    OdpovědětVymazat
  3. Já cvivim si doma sama :D nejsem zrovna typ co by mel odvahu cvicit s vice lidma :) takze Jillian a nebo Bob Harper :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarád mě taky přemlouval k tomu, abychom navštívili po 4 letech základku. Já se ale nenechala ukecat. Vůbec se mi tam nechce vracet. Byla jsem tehdy ráda, že jsem ze základky vypadla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem chtěla svým způsobem hrozně taky. Bylo to ale čiště fakt kvůli těm lidem, měli jsme příšerný kolektiv, dělaly se tam naschvály a tak. Ale jinak prostředí a některé učitele jsem měla ráda. :)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.