neděle 9. června 2013

A zase Felix

Mám pro vás ještě nějaké včerejší fotky z dopoledne, jak se mi tu rozvaloval Felix. Na mé dřívější posteli spávat moc nechtěl, ale tuto novou si zamiloval a byl by tu nejradši furt. :D Spinkal opravdu krásně, ale když jsem se k němu víc přiblížila, jak jsem fotila, probudila jsem ho a začal na mě divně mžourat očima, ať ho jako nechám tak, jak vidíte na druhé fotce. No, ale však pak si zas spokojeně odcestoval zpátky do říše kočičích snů a už jsem mu dala pokoj. x)

Ask.fm/TheDaysy

5 komentářů:

  1. krásně spinká :))
    opravdu krásnej kocourek;))

    http://my-life-my-worry.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten rozospatý ksichtík typu: "ČO ma rušíš?!" je na zožratie! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jůůů.. to je ňuňatej kocourek.. na té druhé fotce je prostě k sežrání!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky jsem chtěla mít kocoura :) máme ale hafana a ten si s kočičáky zrovna moc nesedne :) Jinak jak již psaly slečny výše - fotky parádní :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.