čtvrtek 30. května 2013

Včera zmrzlina, dneska zmrznu

To jsou fakt výkyvy. Mám fakt pocit, že si z nás to počasí dělá apríla, i když je duben už dávno pryč. Tak nevim, kde je to léto. o.O Jak říkala maminka: "Březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem, květen, topím jak kretén.

Včera jsem byla odpoledne ještě venku s máti a s tou Bernou, zašli jsme si i na zmrzlinu. Sice foukalo a nebylo nijak extra teplo, ale chvilkama to bylo lepší. Dneska je zas zima a prší. >.< Jsem zvědavá na tu zítřejší zábavičku venku, kdy chci slavit maturu. No, bude to chtít asi zimní kabát a hodně vína. :D


Tady zas chudáček vypadá jak nějaký mutantík. To je tak, když ji fotíte ve startu běhu. :D





4 komentáře:

  1. Tyo. Dala bych si zmrzlinu, ale když se podívám z okna, tak mě to rychle přejde :/ Mamka to řekla hezky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na té první jako že má chuť na zmrzlinu. Tady se taky denně střídá počasí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé takovou tu pravou venkovní zábavu (jestli to je zábava ve smyslu kalba a ne ve smyslu párty :D) jsem dlouho nezažila, vždycky jsem si takovýhle akcičky užívala :D

    Taky topím jak kre...n a už je skoro červen?! wtf? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Daysy, já se vsadím, že si oslavu maturity užiješ i v zimním kabátě, a že ti bude ještě pořádný hic (víno, divoký tanec a zpěv to jistí) ;-).
    Na zmrzku mám chuť i dneska, tu já může každodenně ;-).

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.