úterý 28. května 2013

Triko s vlastním potiskem z Of.cz

Konečně jsem se dokopala k tomu, podat vám zprávu o mé spolupráci s e-shopem Of.cz. Měla jsem možnost si na jejich stránce sama vybrat tričko a také potisk na něj. Of.cz nabízí opravdu spoustu často originálních potisků, neměla jsem problém si vybrat s jejich nabídky. Samozřejmě je zde ale i možnost, nahrát si svůj obrázek a na triku mít opravdu cokoliv. (Jen musíte dívat pozor, aby měl obrázek správné rozlišení.)


Na webu Of.cz však nemusíte být omezeni jen tvorbou triček. Můžete zkusit i jiné oblečení, jako třeba mikinu, kravatu, spodní prádlo nebo dokonce obleček pro pejska. Také je zde možnost si potisk dát na nějaký předmět, například na hrníček, polštář, hodiny a podobně. Zdaleka bych tu nestihla vyjmenovat všechno. Of.cz toho nabízí opravdu spoustu, což já teda oceňuju, protože mám ráda originální věci a je fajn si vytvořit něco podle sebe.

Komunikaci můžu ohodnotit také jedině pozitivně. Na maily mi bylo odepisováno opravdu rychle, věděla jsem přesně, kdy se dokončila výroba trička, kdy bylo expedováno a potom dle čísla zásilky i to, kde se právě nachází a kdy přijde, což je super, protože jsem aspoň orientačně věděla, kdy být doma, abych nemusela pro balík na poštu. Když jste doma, přinesou vám ho až před dveře. :)

Když jsem balíček rozbalila, byla jsem nadšená, protože potisk na tričku vypadal opravdu přesně tak, jako na návrhu v počítači. Potisk zatím nemůžu moc soudit, protože mám tričko tak týden, ale když po něm přejíždím prsty, zdá se mi kvalitnější, než když si koupím triko někde v obchodě. Materiál trička je taky velice příjemný, velikost mi sedla akorát.

Jak tak nad tím přemýšlím, zatím jsem na triku nenašla žádný negativ, o kterém bych vás mohla informovat a to opravdu připomínám, že nemám nijak zakázáno psát i negativní recenzi. Ale prostě nemám proč, protože mi zatím triko maximálně vyhovuje. Samozřejmě ještě uvidím, jak se bud chvoat potisk po několikerém praní a dlouhodobém nošení. Pokud by se něco změnilo, připíšu to do tohoto článku. Zatím ale můžu potisky od Of.cz jen doporučit. A tady je celý můj výsledek. x) (Pomačkání prosím neřešte, je samozřejmost, že po cestování v balíku to nepřijde vyžehlené, že. :D)


//Od Of.cz jsem do mailu dostala také nějaké slevové kuponky, tak jen jak to vytisknu a podívám se na to vám dám vědět a možná udělám o slevičky nějakou menší soutěž, ať máte radost zase i vy. ;)


Za možnost spolupráce ještě jednou děkuji:

5 komentářů:

  1. Adresa se píše v pravo dole :D tu jednu jsem nemusela zamazávat, páč je na ní položený ten druhý balíček - a tu druhou jsem zamazala až moc. Nahoře vlevo je moje adresa - zpáteční :) Pro jistotu jí píšu na každý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jí píšu vždycky :) Už takovej zvyk :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně, i když by bylo možná ještě zajímavější ty žebra přes celý hrudník. Někdy se v něm i ukaž. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bys mi, prosím, napsat, jaký rozměr obrázku si dávala na triko? Nějak se nemůžu úplně rozhodnout, jak velký chci svůj potisk a tvůj vypadá dostatečně velký.:) a jak je na tom tričko vlastně teď? Chci si potisknout mikinu motivem z knížky, ale bojím se, aby ta mikina nebyla nějaký aušus. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dádo já jsem si ten obrázek vybrala z nabídky, kterou tam mají, takže rozlišení se nemusí řešit a nastavíš si to jak velké chceš a vidíš to pak v tom náhledu. ;) Jinak tričko teda nenosím nijak často, ale jinak je potisk pořád hezký. :) A samotné triko je taky kvalitní. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.