čtvrtek 16. května 2013

To by bylo

Dneska jsem jela do školy, hlavně na praxi, abych si ji zopakovala, protože z ní v úterý maturuju a některé věci jsou takové, že se je doma člověk nenaučí. Kde mám třeba vzít pokladnu, že jo. >.< Taky jsme si šli hned ráno do kanclu pro výsledky písemných maturit. Zatím jen didakťáky, slohovky nám řeknou později, ale jásejme - mám je! ^^

Každopádně mám za sebou pořád jen tu podle mě nejlehčí část (jo, bylo to těžké, ale furt se víc bojím toho zbytku, než jsem se bála písemných). Ještě musím zvládnout v úterý praxi, ve středu účto a v pátek ústní. Už se to strašně blíží a bojím se a těším zároveň. Těším se hlavně, až vyjdu ze třídy po poslední ústní zkoušce, sednu si a spadne to ze mě! Teda snad. A i kdybych něco neudělala, sice by mě další 3 měsíce nervů asi zabily, ale furt už by to bylo jen něco a ne všechno.

Dneska - i když si to budu krutě vyčítat, protože jsem se měla radši učit - jsem se byla projet na kole k babi a pak zašla i za přítelem. Koupila jsem si nový zelený čaj (^^) a od přítelovy maminky jsem dokonce dostala rtěnku (:D), kterou si právě koupila a nesedl jí odstín, tak mě potěšila. 

U babi jsem se taky potěšila. Přišly jí zase dva nové pohledy od tety z Prahy. Už jsem to tu myslím kdysi psala - tu tetu znám jen strašně málo, spíš se vídám se sestřenkama, ona hrozně moc cestuje a každou chvíli je jinde a pořád posílá babičce pohledy. Strašně mě baví si je prohlížet, jsou krásné, babi jich už má desítky a skoro každý z jiné země. x) Někdy se pokusím vám je vyfotit uplně všechny. x) Dneska jen ty nejnovější ze Španělska a náhled všech. (Na ty minulé z Asie se můžete podívat tady.)

Taky se mi strašně moc líbilo, že byl děda venku a když se vrátil, normálně babičce donesl kytičky z louky. Přišlo mi to strašně milé a hrozně se mi to líbilo, že i po tolika letech soužití je chlap, co si vzpomene a jen tak sám od sebe natrhá kytku, aby udělal radost. x)

Momentálně už nemám na učení ani pomyšlení. Bolí mě hlava a jsem z té praxe nějak utahaná, i když jsem velice nic nedělala. Pořád se mi ale blbě spí, takže dneska si asi jen projdu dvě otázky a naučím se je zítra s těma dalšíma, pak si večer trochu zaúčtuju a dám si nějaký seriál a postel se zelenym čajem.

Ještě jedna dobrá zpráva pro vás (i když zároveň i pro mě) - dnes mi přišel mail, že mi bylo expedováno to mé navrhnuté triko z Of.cz, které mi poskytli k recenzi a zítra by snad mělo příjt, takže se můžete v brzké době těšit zas na nějaký zajímavější článek. (Třeba na to najdu čas i mezi učením, uvidíme.) Taky mi byly poskytnuty nějaké slevové kupony, takna to pak mrknu a možná vám o ně později udělám soutěž, ať si taky z Of.cz něco užijete a vyzkoušíte na vlastní kůži. ;)

3 komentáře:

  1. To je parádní, ty didakťáky :) Neboj se, jak jsi zvládla tohle tak aj všecko ostatní, prostě to nějak půjde :)) Všichni držíme palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kytičky z luk jsem vždycky jako dítě nosil mamince. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji z prvotnímu úspěchu! :o) Našla jsem Tvůj blog a moc mě baví jeho pročítání :o)

    Hodně štěstí i nadále!

    Chlo

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.