neděle 26. května 2013

Svoboda

To je ale svobodička, vyjet si na kole na hřiště, mrknout na bráchův zápas a při tom nemuset myslet na školu. x) Dneska celkem fajn. Navíc vyhráli snad 5:1. :D Celý zápas jsem seděla u střídaček a chvilkama odkopávala míč malému Kubíkovi. Byl parádní. :D Jsou mu asi 3 nebo 4 a bere ho tam sebou jeho starší brácha, co hraje a Kubík si tam vždycky tak bokem kope do míče. (Sakra, to se mi ty oblíbené děti z hřiště nějak střádají, že? :D) Škoda, že bylo takové nic moc počasí, chtěla jsem jet na kole dál, ale chvilkama i pršelo, tak se to moc nedalo. No, ale zítra ráno jdu asi běhat na hradní schody. ^^

Copak jste dělali o víkendu vy? Taky mi tak, jako brácha, závidíte, že nemusím zítra do školy a už mám prázdniny? :D

Ask.fm/TheDaysy

//Fotka bohužel jen mobilní. Příště snad lepší. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.