středa 8. května 2013

Síly jsou pryč

Dobrý večer. 
Teda, jsem za dnešek uplně vyřízená! (Mohli jste to trochu sledovat na mém twittování, teď jsem na twitteru dost a občas tam je víc věcí, než na blogu.) Dělala jsem dvoje Scia a bohužel mi to vyšlo časově tak špatně, že jedny mi končily v 11 dopoledene a druhé začínaly ve 4 odpoledne, takže se mi neoplatilo jezdit sem a tam, protože to nemám zrovna blízko, a tak jsem strávila na Vsetíně celý den. >.< Musela jsem vstávat o půl 5, v 7 jsem byla tam a až v 7 večer mi jel vlak domů.

Když jsem zrovna nepsala Scia, byla jsem v parku nebo chodila a chodila a chodila a nakoupila nové zvýrazňovače, zrovna dva, protože jeden už mi u maturitních otázek chcípl. Teď jsem ráda, že mám zelený čaj a ležim! I když jsem si ještě pro "zlepšení" málem ukopla kotník o tu moji novou postel. :D Au. Podívám se na seriál a myslím, že usnu raz dva.

Učit se už naštěstí moc nemusím, jak jsem měla dost času při čekání, zopakovala jsem si něco málo v tom parku. (I když, jak mě tam jeden dědula viděl se zvýrazňovačem v ruce, myslel si, že maluju krajinku a když jsem mu řekla, že malovat neumím a jen se učím, tak mě aspoň pochválil, že se učím na vzduchu. :D) Odpoledne za mnou přijela aspoň matinka, šli jsme na oběd a pak se projít po městě, abych se tak nenudila. Po druhých Sciích jsme daly ještě večeři a hurá domů. No, náročný den, fujky. >.< Asi budu spát jak zabitá.

Jak jste prožili volný den vy? Snad teda volněji, než já. x)

Ask.fm/TheDaysy








6 komentářů:

  1. Su asi stejně mrtvá jako ty, ikdyž ne kvůli učení. Včera blbnout na fesťáku do půlnoci a pak celý den fungovat je hold náročné :-D Ale tak stálo to za to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měl docela příjemnej pracovní den, ale taky jsem byl večer mrtvej. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, ať ti Scia dopadnou co nejlépe! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Den "volna" jsem prožila jako ty.. od 7 do 17 na nohou kvůli debilním Sciím, který stejně budu mít špatně! :D :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, děkuji za odběr, udělala jsi mi radost, a samozřejmě oplatím :)
    Každopádně.. jaký ty máš pocit z maturity? Mě to fakt přišlo dost těžké, příjde mi, že letos je to tak nějak na dva tábory: 1) Lidé, kteří zoufají a za 2) Lidé, kterým to přišlo až moc primitivní. Také se těším, až to budu mít za sebou. Je to fakt děs!!! A hlásíš se někam na VŠ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. To chápu :) Já bych také ráda jela do zahraničí, ale uvidíme, jak to bude. Možná bych prvně raději vystudovala VŠ.
    Já jsem dost pohnojila češtinu teda můžu říct. Tenhle typ testů mi asi nesedne, nevím no. Hlavně, na to potřebuji víc času. Určitě jsem o dost lépe dopadla s angličtinou. S tou si docela i věřím. Uvidíme, jak dopadnou ústní. Já si dávala přihlášky do HK.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.