pondělí 20. května 2013

Předmaturitní

Jo, dneska mám poslední den, než mi vypuknou matury. Zítra odpoledne dělám celých šest hodin praktické. >.< Ve středu ráno zase pro změnu šest hodin účto, ve čtvrtek menší pauza, protože jedu jen na zahájení a v pátek ta největší pohroma - ústní ze češtiny, angliny a ekonomky. Rozčiluje mě to, že se furt musím učit, ale zároveň jsem šťastná, protože už jsou to jen čtyři dny. :D A věřím, že až to ze mě všechno spadne, udělá to takovou ránu, že to uslyšíte všichni ať jste kde jste. :D

Jelikož od rána počítám příklady k praktické nebo dělám účto, teď se můj mozek sekl a asi dvě hoďky už tu jen tak bloumám a poslouchám Radiohead, při kterém se mi ještě včera počítalo skvěle, ale dneska už při tom spíš usínám. :D Proto ten čas využiju aspoň malinko užitečněji a něco vám napíšu, že jo. 

Ask.fm/TheDaysy

Jak jste už možná viděli na facebooku, dneska mi konečně přišel balíček s tričkem od OF.cz (to konečně ovšem nemyslím vážně, protože rychlost to byla teda skvělá). Nechci psát recenzi hned, protože za prvé jsem to triko ještě neponosila a za druhé bych se OPRAVDU měla učit a ne psát na blog (:D), ale hned o víkendu po matuře to tu máte!

Taky se samozřejmě určo těšíte na vyhodnocení giveaway. Taky bude. A kdo jste se ještě nezapojili, pořád můžete až do 27. května. To nám ten konec matury ale přináší krásné věci, co? :D Po giveaway jsem na facebooku slíbila, že možná udělám ještě nějakou menší soutěžku, protože mi OF.cz do mailu poslalo slevové kuponky dohromady v docela fajn hodnotě, tak ještě uvidím, jak to vypadá, až to vytisknu a třeba zase udělám radost i vám. ;) 

No, jinak...ne, že bych z toho všeho neměla radost i já, ale mě však největší a skutečnou radost udělá opravdu až pátek. Sice ještě odpoledne po matuře (kterou mám ráno) musím zůstat ve škole na službě u občerstvení, ale pořád to bude konec maturity a opravdu na nic jsem se v životě netěšila víc, jak na tu úlevu od učení. A i kdybych i něco neudělala, furt už to potom nebude tak velký nátlak, jako teď, když mám před sebou vše. Tak mi hezky od zítřka držte pěsti, všechny palce co máte a vysílejte ke mě pozitivní vlny. ^^

Mimochodem - takto to vypadá, když už vás počítání příkladů na praxi a účto opravdu nebaví.

7 komentářů:

  1. Neboj se, budem na Tebe myslet a držet palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím všechny palce, co mám! :o) ať to dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji vám. ^^ Tak praktickou jsem zvládla. :) Ještě teda to účto a ústní no.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám praktickou a písemné konečně za sebou. Praktickou jsme měli z Ekonomiky, Účetnictví, Daňové evidence a Informatiky, docela jsem nestíhala :D .. ale dalo se to prostě zvládnout :) jinak z ústních nestresuj, všichni, co to už mají za sebou, mi tvrdí, že ústní jsou ze všech tří částí nejlepší :) .. tak doufám, že se nepletou :D jinak přeji hodně štěstí a hlavně, ať máš šťastnou ruku :)
    RecolorBlonde

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k maturitě :) A zvu tě na můj blog... Ne kvůli giveaway či podobným nesmyslům, jen proto, že by se ti možná mohl líbit :)
    http://rebellda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.