sobota 4. května 2013

Poslední dva dny

...jsem jak víte psala maturity. Většinou jsem z toho přijela víc unavená, než ze sedmi hodin ve škole. :D Ale čekala jsem to horší (až na didakťák teda, ten byl snad pro vysokoškoláky nebo nevim :D). Ve čtvrtek nám na anglině dali celkem fajn témata slohovek, mail a sdělení. Už jsem si sice našla, co mi tam chybí a tak, určitě to nemám skvělé, ale snad to projde. V pátek jsem psala didakťák a slohovku. No, jak už jsem zmínila, didakťák opravdu příšernost, však už jste možná na netu četli, že na to všichni nadávají, včetně gympláků. Včera jsem si ale podle správných výsledků spočítala, že by mi to mohlo snad vyjít aspoň na trojku, tak uvidím. Každopádně pětka to určo nebude, takže buďme i tak rádi. :D Slohovky jakž takž ty témata, psala jsem charakteristiku, tak uvidím, jak to projde. Aspoň, že se čeština opravuje ve škole. 

Včera se tu ještě stavil přítel k bráchovi pro sešity pro jeho brášku (nevim jestli už jsem to někde psala, že spolu chodí do třídy, celkem náhoda no :D) a dostala jsem jahodovou studentskou pečeť, oh. ^^ Asi budu po maturitě jak kulička, ale však pak bude dost času na makání a už mám vybranou trasu pro kolo, tak ono se to zas vsákne. :D Teď je mi opravdu všechno kromě matury uplně nějak jedno. :D Napravování přijde až pak.

K večeru jsme se byli podívat na pouti, která je kousek odtud tento víkend. Zatím jsme byli jen na chvilku, protože v pátek tam moc stánků není, ale tak odkolotočovala jsem bráchu, a i když počasí nebylo nic moc, tak nakonec fajn. :D Dneska jdeme asi taky, později tam asi zůstanu i s přítelem no a zítra jdu hned ráno s našima. Vždycky o pouti už tak nějak pravidelně chodíme spolu a pak jdeme na oběd a něco koupit a tak. 

No, snad vám článek stačí za to, jak jsem dva dny nenapsala. Momentálně už mi z písemných chybí jen didakťák z angliny, pak jedu ve středu na scia a potom už se budu doma jen učit a učit na praktické a ústní. Doufejme, že to pujde dobře. >.<

Je tu nějaký maturant, který by se zanadával na ten didakťák se mnou? :D

Ask.fm/TheDaysy


6 komentářů:

  1. Nejsu sice maturant, ale bratranec taky říkal, že to stálo za dvě věci... Ale jemu se prý nepovedla spíš ta slohovka, že to bylo těžký, tak nevím >.< Tak snad Vám to oboum dobadne dobře, držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Maturitu jsem psala předdvouma rokama - byla jsem testovací králík státní maturity :D
    Nakonec jsemodmaturovala v termínu takže super, víckrát bych ten stres ale zažít nechtěla, takže ti moc držím palce a věím, že to zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme měli loni češtinu docela v pohodě :) Taky spousta lidí co znám, říkalo, že tohle byla celkem hrůza..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si ji chtěl koupit před odjezdem, ale protože byla zrovna v nabídce, byla tam vyprodaná.

    OdpovědětVymazat
  5. no kazdej si stezuje na tu čestinu a co ja si pamatuju minulej rok to byla pohádka :)

    OdpovědětVymazat
  6. komentu k maturitě se vyhnu, ale ONA EXISTUJE JAHODOVÁ STUDENSTKÁ PEČEŤ a já to nevím? něco je špatně:D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.