úterý 28. května 2013

Počasíčko

Dobré odpoledne.
Předem pardon za to, že tu pořád není ta recenze trika z Of.cz. Chtěla jsem ji psát včera večer, ale jako naschvál mi vypadl internet, takže z toho nic nebylo. Teď ráno jsem pro změnu začala dělat novou třídní prezentaci na předávání maturitních vysvědčení. Ta, co byla na stužkáči se bohužel pustit nemůže, protože je tam dost chlastacích fotek z výletů a tak, no. :D Musím teda udělat nějakou cenzurovanou a slušnou verzi. :D

Teď přemýšlím, že bych vzala kolo, zajela si do knihovny a pak možná na hřiště a k babi. Ještě před chvílí jsem komentovala článek u Wendy, že jí závidím hezké počasí, že u nás je furt hnusně a nemůžu jít běhat nebo na kolo, tak jsem ráno cvičila doma. Ale jen jsem to dopsala, vysvitlo nám tu sluníčko. :D Asi tam nebude extra teplo, ale hlavně musím využít toho, že neprší. ^^

Hned jak se vrátím se už snad pustím do té recenze. Vše mám nafoceno, jen to napsat. Tak se můžete těšit. ;) Zatím přeju hezký zbytek dne.

Ask.fm/TheDaysy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.