sobota 11. května 2013

Na spaní a převalování

Asi takové počasí dneska je. Pokud bych byla skvěle vyspaná, vůbec mi to nevadí, protože když venku prší nebo je zataženo, učí se mi skvěle. Jenže po tom, co jsem usnula v 11, asi 5x nebo 6x se v noci vzbudila a ráno vstala po 7 a už neusnula, to není moc fajn. Ne, že by se mi na mém novém letišti spalo špatně, ale to přemýšlení o matuře asi dělá své. V tomto případě se mi chce fakt akorát tak spát nebo se převalovat v posteli s nějakým filmem.

Naštěstí mi na dnešek vyšly zrovna dvě kratší otázky, i když mám pořád co dělat i mimo ně. V plánu třeba vůbec nemám vepsanou anglinu nebo účto, takže to mám prrávě pro ty případy, kdy mám méně náročné otázky. Ale dneska to asi moc nepujde. Nebo možná jo. Ale až se odpoledne trochu dospím.

Ask.fm/TheDaysy

Fotky jsou různě z posledních dnů. - Nová postel k lepšímu učení. - Jak jsem si zpříjemnila učení tulipány. - Jak se se mnou učí Berna. - Jak se se mnou učí Felix. (I když oba dva jsou fakt "strašně" užiteční. Berna do mě při učení buď neustále bouchá ocasem nebo mi furt chce dávat packu a Felix mi akorát vypil zbytek zeleného čaje a pak se rozvalil na mé posteli.) - Co mi zbylo ze Scií (když už ne excelentní výsledky).


12 komentářů:

  1. Jéé, já miluju zvířátka :) Taky máme doma nespočet koček, jednoho psa a několik hlodavců :D a za kopcem mám stáje a tam tři koně :D jsem malá zoo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Buď ráda, že ti zvířectvo chce dělat společnost :) Jasné, sice spíš otravují než pomáhají, ale je to děsně milý, když do tebe šťouchají a vyžadují si tvou pozornost. A aspoň k tomu učení fakt nejsi sama! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš strašně roztomilého pejska, berňáci jsou děsní ňuňáci :D.

    OdpovědětVymazat
  4. krásný blog.. ! :) musím tě sledovat.. :)
    a taky budu ráda za návštěvu na mém blogu popřípadě sledování. :)
    http://farbigewelt.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Daysy, kdy už chceš dělat chytrou, co se pravopisu píše .. tak 'prosím tě' není dohromady ;).. já neměla na mysli nic co se týče sýru.. znáš snad nějakou sýrovou rybu? Měla sem na mysli sirovou - tepelně neupravenou rybu.. Opravdu nepatřím mezi idioty, co neznají vyjmenovaná slova :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D:D:D PROMIN, opravdu se ted musim smat.. syn, syty, syr, sYrovy.. :D radsi uz mlcim nebo si akorat delam ostudu

    OdpovědětVymazat
  7. Tu maturitu a nervy s ní ti vůbec nezávidím, maturita mě hrozně děsí a jak vidím přítele, jak je vždycky ve stresu, ojoj :-D, ale zase to budeš mít konečně za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, to chápu. Tohle počasí je naprosto volající po nic nedělání. Nejhorší je,že mě už se zase přibližuje zkouškové... taky bych to s tím lenošením odpoledním neměla zas tolik přehánět :DD, ale někdy to prostě nejde - není nad krásný spánek po obídku :DD:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.