pondělí 13. května 2013

(M)učení

Dneska jsem do toho učení skočila hned od probuzení. A taky si "vědecky" dokázala, že jakmile jsem sama doma, jde to všechno líp. Máti měla od středy volno a od té doby mi to do hlavy prostě nelezlo. Pak víkend, doma všichni. Ale najednou je tu prázdno a učení jde líp. ^^ Hned, jak jsem vstala z postele mě napadlo, že si vemu 10 otázek, (z těch 12ti, co jsem se zatím učila) a přečtu je pro zopakování všechny najednou. 

Za hodinku a půl jsem měla přečteno a zjistila jsem, že snad přecejen v té hlavě něco mám a když si to na konci svaťáku znovu zopakuju, snad i odmaturuju. :D Ještě se chci dneska naučit další dvě otázky a mám tím hotovou první část, zrovna tu pro mě nejsložitější. ^^ 

(Aby jste rozumněli, maturuju ústně samozřejmě z angliny (20 otázek) a češtiny (20 otázek) a pak z ekonomiky, která se mi skládá ze 4 částí - 12 otázek samotné ekonomky, 12 peněžního provozu, 3 z práva a 3 z psychologie. Celkem je to tedy 30 otázek a dohromady mi to dává jeden maturitní předmět.)


Otázkou pořád zůstává, kam nacpu opakování na praktické (hlavně účto), anglinu a češtinu. Do češtiny neumim ani ň. Knížky mám přečtené, ale to mi moc nepomůže. :D Proto jsem včera usoudila, že se asi všech 20 autorů a další povídání k tomu budu muset naučit za jeden den. Ostatní dny mám vyhrazené pro ekonomiku. Účto asi budu opakovat "jak vyjde čas" a k anglině si zřejmě naučím jen hlavní otázky a na zbytek jen mrknu a budu doufat, že zaimprovizuju, tam by to celkem šlo.

Tolik asi k tomu, jak pokračuju s učením. Vůbec mě to samozřejmě nebaví a občas chystám stavy jako "pudu v září", ale občas, jako třeba dneska, si říkám, že to prostě bude ok. No, tak uvidíme. :D Za 12 dní uvidíme. Ale ještě je toho furt moc. >.<


3 komentáře:

  1. To uděláš, tenhle strach a pochybnosti jsou zcela normální. Stejně jako pocit, že to třeba vůbec neumíš. Já se to učila, naučila a za 30 minut jsem nevěděla co jsem se učila a co tam bylo a pak když jsem si to na konci svaťáku četla a opakovala, tak jsem zjistila, že to v tý hlavě mám. je to naprosto normální jev, ono to tam pak na potítku naskáče do té hlavy ;)... držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hodně štěstí ;) já dneska opakovala 20 otázek na právo, kde je ještě 6 schovaných otázek na daně jenom..a zjistila jsem, že asi zase tak dutá taky nejsem no :D na ekonomiku máme jen 20 otázek, ale zase na to právo jich máme taky 20 no...ale ekonomiky se moc nebojím. Pořád si říkám, že za ty 4 roky..snad jim tam dokážu něco říct. A u jazyka se budu modlit, protože doufám, že si vytáhnu něco normálního..abych mohla improvizovat..:D :)
    Tak jo držím palce a i sobě držím palce ;) :D Myškyn

    OdpovědětVymazat
  3. To zvládneš :) Chce to především tu víru v sebe. A pokud i nadále bdueš mít možnost samoty tak to půjde jak po másle, uvidíš :)) Držím ti palce moc a moc, bude to fajn ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.