středa 29. května 2013

Jedu si

...tento 30 denní challenge na dřepy (i když se to dá i jen na squaty). A umírají mi z toho nohy, nevadí. :D Včera jsem začala a to 50 dřepů, dnes už mám za sebou 55 nových. Už od rána dělám "au" při každém schodu, protože mě ty nohy bolí už jen ze včerejška jak svině, ale na druhou stranu se mi to líbí, protože aspoň mám pocit, že to funguje. :D Ještě si občas přidávám nějaké cviky na břicho, včera jsem dokonce zvládla i rotoped a pak taky kolo, i když jen na hřiště. Ještě bych chtěla začít běhat (hlavně tu do hradních schodů, co mám hned vedle domu), ale to se mi nejlíp běhá s bráchou, tak ho musim překecat. :D On mě totiž vždyck aspoň nakopne, protože se mi směje, když jsem už po kousku zadýchaná a on ne, takže pak zaberu ještě víc. :D No, každopádně je dobře, že mě to cvičení aspoň baví. Jak jsem teď po matuře doma, taky je na to spoustu času, že jo. Ne jako když jsem dojela ze školy ve 4, musela se učit a pak už jsem byla totálně unavená. Teď je to fakt daleko lepší. ^^ No, později snad zkusím i nějaké těžší cvičení, ale zatím je i tohle na mě dost, i když nemůžu říct, že bych fakt umírala, dala bych asi ještě víc, ale na začátku to chce trochu pozvolna. 

Jinak jsem si před dřepováním dneska chvíli venku četla Heroinové deníky, co jsem si včera pujčila. (A kromě toho mám taky dva časopisy o filmech a další knížku o prostitutce, co jela na drogách.) Je to supr knížka. ^^ Hlavně se mi strašně moc líbí, jak je graficky udělaná, určitě na ni mrkněte. ;) No a jak jsem si tak četla, hned šla kolem pošťačka a donesla mi další čtení. :D Kdo si ještě nepřečetl na facu, vyhrála jsem totiž nedávno u Wendy giveaway a zrovna to byla knížka Temné vize od autorky Upířích deníků, tak už se na ni taky moc těším. 

Teď si dám asi oběd, mrknu na nějaký film, pak poskajpuju s Jess a odpoledne bych ještě chtěla vyrazit s Bernou na procházku. Snad se do té doby nerozprší. :) Copak děláte dneska vy?

Ask.fm/TheDaysy


5 komentářů:

  1. Cvičení super,ale bacha při dřepech aby jsi si nezničila kolena!! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo taky pořád plánuju, jak začnu něco dělat.. Zatím ale skutek utek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chodím každý čtvrtek na HEAT. Na nic není nějak čas, bohužel. Teda není energie. Škola a teď praxe. Domů chodím po páté, když mě nepustí dřív. A teď vymýšlím zprávu z praxe.

    OdpovědětVymazat
  4. Tys mě s tím dřepováním docela nakopla :D Já jsem zatím byla jen jedenkrát běhat a dnes na orbitreku :/ :D A NIC necítím žejo :/:D To je špatný.. Jinak Heroinové deníky jsem četla asi před 2 roky a super čtení! :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.