úterý 14. května 2013

Jde a jde a jde to

Zas pro jednou. Nálady se  mi teda střídají a jezdí furt nahoru a dolu. Včera ráno jsem se měla fajn, večer to bylo na nic, dneska ráno to bylo jen tak ucházející, odpoledne se mi chtělo hrozně moc spát a teď tu najednou jedu jak stroj a jen tak si účtuju maturitní účto, které jsem 3 roky nechápala a teď jsem se jednu část naučila asi za 10 minut. Chce to kolem sebe asi prostě mít milované lidi, co vás dokopou k tomu, abyste to prostě nevzdávali. ^^

Ask.fm/TheDaysy

3 komentáře:

  1. to zvládneš:)) vim, že to slyšíš od každýho, co to má za sebou:D ale to tak hrozně uteče, že za chvíli ani nebudeš vědět, že nějaká maturita byla:D

    OdpovědětVymazat
  2. ničeho se neboj, není to tak těžký jak se zdá :))

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.