sobota 18. května 2013

Felix si vybral jinde

Zdravím. ^^
Dneska v noci mě zděsil sen, že jsem si sice v ekonomce u matury vybrala tu nejlepší otázku a zvládla ji na jednu, ale na druhou stranu jsem neodmaturovala z češtiny. :D Asi na to má vliv to, že jsem se češtinu ješt neučila, tak jsem na to hned dneska mrkla. Snad už teda takové sny přejdou, protože se mi to teda vůbec nelíbí. :D Každopádně příští týden v tuto dobu už budu mít po matuře a snad bude klid. Poslední matury mám ústní a to v pátek dopoledne, tak mi držte pěsti. Pak slibuju, že zase začnu přidávat víc!!

Dneska odpoledne jsem dala trochu pauzu. Grilovali jsme, takže jsem si ven vzala akorát příklady na počítání k praktickým, něco jsem procvičila, dala jsem si vínko k rybě a měla jsem to takové volnější. Později přišel přítel a spolu jsem seděli venku až doteď, dokud nám nebyla zima.

Taky jsem zjistila, že můj milý Felix má přítele asi radši než mě. :D V životě u mě nevydržel tak dlouho ležet a ještě k tomu vrnět jak motorovka! Ale u milého to najednou jde. No, usoudila jsem z toho, že si pak někdy teda můžeme společně pořídit kočku, protože ho mají kočky rády. (No, za chvíli budu chtít asi zoo, už chci osmáka, červené rybičky, malého pejska do bytu  - nejlíp Dorotku od přítelova bráchy :D -, kočku do bytu - už jsme probrali třeba britskou :D -. No, všechno to asi nepujde. :D) Ale Felixi - teda děkuju, fakt. :D

Ask.fm/TheDaysy


3 komentáře:

  1. Ano, jsem na tom podobně, akorát já mám ústní až 30. Na češtinu se mi dnes taky podařilo mrknout a koukala jsem i na film Sophiina volba, abych si co nejvíc zapamatovala děj, jelikož většinu knih z četby jsem nečetla. :D A teď si tak říkám, že jsem udělala dobře - stejně po nás chtějí hodně jiných informací, než obsah knihy...

    OdpovědětVymazat
  2. U koček prostě jeden nikdy neví, jednou se tváří žě tě neznají a potom hned, že tě milují :D Ale proč nemít zoo? Taky mám takové sny.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná micina. Taky mám raději kočky než psy.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.