pátek 24. května 2013

Co to co?!

Milí mojií - MÁM MATURITU!!!

Jsem tak neskutečně šťastná. Spadl ze mě balvan velký jak Paříž, do které se v létě chystám. :D (Jakože mám už našetřeno a jakože mi dnes tatík řekl "gratuluju, žádej odměnu!") Je mi tak strašně dobře teď. Konečně mě nebolí břicho a můžu se zhluboka nadechnout. A vůbec nemůžu uvěřit tomu, že jsem přijela domů a prostě se nemusím už nic učit, v pondělí nemusím vstávat. :D Nádherný pocit, fakt že jo. ^^

Moc děkuju všem, co mě tady nebo na facu podporovali (i když uplně největší zásluha patří mému milému a také hodně, hodně, hodně Lolence <3) a moc posílám do háje toho chytrolína z asku, co mi řek že to nedám. Teď je to ale správný stěr, co? :P :D Jsem prostě dobrá, jo! Navíc to mám asi jen s jedničkama a dvojkama! Parádička. Jdu si pustit pohádku, otevřít šampáňo a vyspat se! :D Další oslavy plánuju na příští víkend. :D Zítra ráno vám kdyžtak napíšu víc a jak to probíhalo, jestli teda jste zvědaví. :)

   

Ask.fm/TheDaysy


8 komentářů:

  1. No vidíš! Obrovská gratulace! ;)... teď bude už jen vytoužený odpočinek a odměna :)

    OdpovědětVymazat
  2. super! moc gratuluju!! :-) jsi pašááák :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dovedu si tvoji radost představit, taky to byla pro mne úleva, když jsem odmaturoval. Tak ještě jednou gratuluji. )

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je paráda! Mooooooc Ti gratuluju :) Věřila jsem v to a moc ti to přála.. A z lidí na asku si nic nedělej, houbelec ví..

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.