pátek 5. dubna 2013

Zmrzlina

Nezabijte mě, ale zase prohodím aspoň větu o počasí, ono už to bez toho poslední dobou nejde snad u každého. Už aby bylo to teplo!!! >.<

Dneska solidně zmrzám. Jak už jsem tu jednou psala, mám v pokoji elektrické topení. Měli nám tu udělat normální topení na podzim, ale furt prý "nemají čas". Elektrické je v pohodě. Ale už není až tak moc v pohodě, když blbne. x\ Topí docela málo, takže když tu chci mít fakt teplo, je třeba si roztopit několik hodin dopředu. Samozřejmě, že rodinka, která bývá doma dřív než já, na mě kašle, takže většinou přijedu ve čtyři nebo ve tři ze školy a klepu tu kosu. Někdy to je lepší, ale někdy příšerné, jak dneska. >.< Doteď jsem raději ležela v posteli s čajem a knížkou a nout si nechala zaplý čistě kvůli hudbě. Když jsem slyšela zvuk přáchozí zprávy na chatu, byla jsem líná z té trochy tepla pod peřinou vylézt, tak jsem se jen připojila přes mobil a odepsala kamarádce, že se jí ozvu, až se rozmrazím. Asi se přestěhuju do obýváku k našemu krbu, jestli ta zima hodlá ještě pokračovat třeba do května. :D

Asi tolik k mým fyzickým pocitům. Teď je to už naštěstí lepší a s dekou přes ramena se cítím i bez postele celkem fajn. :D Ohledně psychických pocitů to taky jde, máme už přece pátek. ^^ I když zítra musím vstávat, protože mám v 9 další scio testy. >.< Tentokrát ne anglinu, ale obecné, tak jsem zvědavá. No, aspoň, že nemusím jet jediným debilbím spojem, kdy bych musela vstávat jako do školy, ale pojedu s přítelem, tak můžu spát aspoň tak do sedmi. :D

Jak se dnes máte vy? 

Ask.fm/TheDaysy


2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.