čtvrtek 11. dubna 2013

Zmatky

Tak nevím, jestli je to moje unavené období z toho stresu před maturou a nebo se to dí nazvat jarní únavou, každopádně chce se mi spát čím dál víc. Navíc jsme ještě dnes měli praxi a z té učitelky mě pravidelně každý druhý čtvrtek bolí hlava, protože ona je opravdu speciálek. Ještě, že už ji uvidíme jen jednou nebo dvakrát. Když už se mi chce spát, aspoň je ale venku dneska hezky teplíčko. Sice tu svítí jen tak chvilkama, ale teplo je, což je moc fajn a jsem ráda. Má být i hezký víkend, tak mě to hned začalo těšit. ^^ A Felixe s Eli taky. Konečně mají společnou fotku. x)

Dneska mi přišel dopis od UTBčka. ^^ Lépe řečeno teda z VOŠE (což ale je také pod UTBčkem), kde jsem si dávala přihlášku na Marketing. Je to pozvánka k příjmačkám. Tento obor má mimo jiné výhodu i v  příjmacím řízení. Bere totiž sice také obecné Scia, ale má i své příjmačky. Pokud by se mi teda Scia náhodou nepovedly (i když nepožadují zas tak vysoký percentil, tak třeba povedou), můžu si ještě zajet na jiné-jejich příjmačky.
Poslední dobou docela uvažuju o tom, co s těma školama a tak. Tenhle rok se mi vůbec nelíbí. Přemýšlení a rozhodování co s maturou, co po matuře, co v září, co s mým stěhováním a tak. Už abych to měla za sebou. Přihlášky jsem si dávala 4, z toho jednu na obor, kde berou jen pár lidí (tam jsou také vlastní příjmačky, které se ale týkají spíše kreativity a tu já mám prostě podle nálady), takže to mám spíš na zkoušku, další dvě na VOŠE a poslední na tu anglinu na UTBčku ve Zlíně.
Na marketing a anglinu jsem chtěla nejvíc, ale teď si nejsem tak jistá s tou angličtinou a možná bych se trochu bála, že to nezvládnu, protože nakonec asi nejsem v angličtině tak dobrá, jak jsem předpokládala a po pár měsících bych možná udělala škole báj, i kdyby mě teď vzali. (A opravdu se mi zbytečně nechce ztrácet další rok.) Tak..těžko říct. Pořád to ale snad jistí ten marketing, ten by mě také určitě bavil a byl v mém žebříčku hned jako druhý (a teď možná bude první), i když by mi té angliny bylo líto, ale nakonec, tu můžu dělat i tak, akorát ne jako školu no. Taky mě možná nevezmou jinam, v tom případě zkouším hledat práci, vypadnu ze školního prostředí a pokusím se do něj zapadnout následující rok.
No, nevím, každopádně mám před sebou asi dost důležitý mezník v životě a rozčiluje a mate mě to čím dál víc. >.< Rozhodování o střední ještě nebylo tak důležité, jako to bude teď. No, jsem zvědavá, kde se na podzim ocitnu. Pravděpodobně to bude ve Zlíně, ať už na výšce budu nebo ne, ale dál je to ve hvězdách. Víte, že nerada plánuju na dlouhou dobu dopředu...


4 komentáře:

  1. Redbull se nevyplatí moc ,je předraženej :D xD ;) https://www.facebook.com/MonniesEnergyDrinks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! A ten obchod je hrozná mrcha, že po ránu provokuje tak zoufalé lidi, jako jsem já, tím, že má na celé své ploše jednu jedinou značku energeťáku. :D

      Vymazat
  2. Nevědět co náš čeká je vždycky nejhorší. Přeji ti ať to dopadne podle tvých představ. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tyhle mezníky, kdy vlastně nevíš, co tě potom čeká jsou děsné. Ale tak věřím, že to zvládneš a vybereš si dobře. Pak to zas bdue fajn ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.