pátek 12. dubna 2013

Zkulturnění

Dobrý večer.
Taky už máte takové fajn teplíčko? Tu je tento týden opravdu hezky. Občas i zasvítí a už je to zas na jarní bundu, tak mě to těší. x)  A ve vlaku se hned líp čte, když na to svítí sluníčko.

Dneska mám nejen kvůli sluníčku celkem fajn náladu. Páteček, škola utekla a k večeru jsem se zase trochu zkulturnila. Byli jsme se s přítelem mrknout ve vedlejším městě, kde měl místní gympl menší koncert. Došla mi na to na facu pozvánka od bývalé spolužačky, tak jsem si řekla, proč ne? Moc se mi líbila většina zpívajících slečen, kluk s elektrickou kytarou, slečna, co hrála krásně na housle a hlavně taky bývalá spolužačka, který mě potěšila nejvíc skladbou z filmu Amelie z Monmartru a taky moc pěkně hrála písničku od Linkin Park. ^^ Mimo tyto byli dobří i všichni ostatní. Je fajn si zas poslechnout nějakou hudbu na živo. x)

Ask.fm/TheDaysy

> GIVEAWAY <

1 komentář:

  1. Taky bych někam vyrazila, dneska je tu docela nuda :D I když je venku hezky a před chvílí jsem se tam byla podívat, nějak není jinak co dělat :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.