středa 3. dubna 2013

Z tabla

Dneska jsme konečně dostali tablové fotky. ^^ Byli jsme za bezďácky. Fotky máme moc pěkné, jak tématické, tak obyčejné.  No a já se občas na nějaké taky zatvářím trochu normálně. :D  (Akorát mám bezďáckou s kloboukem a bez a vyvolaná je jen s a mě se víc líbí ta druhá, tak možná si ji ještě vyvolám sama, byla by na tablu lepší, uvidím.)  Tak mrkněte. x)

Ask.fm/TheDaysy







Ještě mám jednu bezďáckou skupinovou, ale tu nevím, jestli sem můžu dát. x)

13 komentářů:

  1. woow :) pekné fotky :) a ako bezďáčke ti to pristane :) :) (myslené v dobrom) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow.. strašně ti to sluší o.O ...... pěkný a zajímavý fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tý první fotce ti to hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky :)) Hlavně ty černobílé se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Strašně ti to sluší. :) My měli tablo na motivy filmu Rrrrr. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem říkala, že jsi nádherná? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. na té druhé fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.