pondělí 22. dubna 2013

Z kola

Včera jsem ani už nenapsala, ale dala jsem si trochu oddychové odpoledne. Pořád sedím doma, píšu otázky nebo se učím, takže jsem se chtěla trochu protáhnout. Konečně jsem po zimě vytáhla kolo a projela se na hřiště. ^^ Brácha měl zápas, přišel i přítel, dala jsem si Frisco a aspoň na chvilku jsem od té školy vypadla. Ale už se fakt nemůžu dočkat, až bude po té matuře a já si budu moct být na hřišti a kole kdykoliv. :D Rok od roku mě to kolo baví čím dál víc a tento rok bych chtěla jezdit častěji a delší trasy. 

Možná se projedu na hřitě na chvíli i zítra. Je fajn se trochu protáhnout, asi se musí zkusit najít chvilka na to, si od té školy dát pauzu, i když čas letí a je ho málo. Dneska bohužel nikam vyrazit nemůžu, ráda bych udělala ještě aspoň dvě otázky, ale možná si teď vemu nout aspoň před dům, ať nejsem furt zavřená, jak ve vězení. Tak snad mi to pujde dobře. x)

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.