čtvrtek 25. dubna 2013

Visíme

Jak jsem psala, tablo pověšené. Teď sháníme hlasy do soutěže o nejlepší tablo v ČR, takže každý povinně klikněte na odkaz, v odkazu na zelené tlačítko "Hlasovat", napíšete tam svůj mail a pak vám od něj přijde zpráva, kde to ještě potvrdíte. (DŮLEŽITÉ to opravdu v tom mailu potvrdit, ať se hlas započítá.) Jinak jde hlasovat i přes smsky, však to tam uvidíte. Za každý hlas děkuju, třeba se dostaneme aspoň někam a když ne, tak se aspoň pochlubíme. ;) Za odměnu se dozvíte, do které chodim školy. :D Nebo spíš jezdím dloouhou cestu. Jak už jsem psala na face, teď už je to stejně fuk, když tam končím. Mimochodem - SOŠ je škola, se kterou jsme bohužel spojení, jinak jsme SŠ Obchodu a služeb.

HLASUJTE TADY

(hlasovat lze na každý mail co hodinu)


Jinak náhledy vám dám i do článku, zvětšíte si kliknutím na obrázek nebo ještě víc zvětšíte tak, že kliknete na obrázek pravým tlačítkem myši a dáte něco jako "otevřít v novém okně" (popř. otevřít jako nový list). ;)

Tento plakát jsem tvořila včera v Photoshopu. Po delší době jsem lehce zagrafičila. Tuším, že už jsem to tady včera říkala, fotograf nám to neudělal moc pěkně, tak jsem o to byla požádána já a nakonec se líbilo. Tisk byl taky prý naprosto v pohodě, takže jsem ráda, že se povedlo. ^^
.
.


A tady už ve výloze.



Snad nikomu nebude vadit uveřejnění těch fotek. Myslím, že když se stejně vystavujem kousek od náměstí a ještě k tomu v té soutěži, tak už je to jedno. ;)

2 komentáře:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.