čtvrtek 25. dubna 2013

Felix má rád jahodový jogurt

Fuu, konečně jsem dnes pověsili tablo. dám a hned budu mít prosbu). Tvořilo se na praxi ve škole a přenesli jsme to hezky přes celé město (:D), takže ok. Protože jsem ale pak musela na vlak, ještě jsem to neviděla komplet i s tým mnou vytvořeným plakátem, tak se mrknu zítra. Každopádně, povedlo se. Ještě zbývá vymyslet, co za masku na poslední zvonění (klidně dávejte tipy, já sicen nápady mám, ale hadry na to žádné :D) a pak už zbývá jen to učení. Fujky.

Dneska odpoledne mě furt bolí hlava, tak jsem si hned dvě hodinky po příjezdu usnula. :D Pak jsem si byla venku dodělat ty poslední otázky, je tam fajn počasí. ^^

No a Felix mi sežral zbytek jogurtu, mrška. :D To by mu šlo.


1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.