středa 24. dubna 2013

Upadne mi krk

No, záda a krk mě bolí den ode dne víc. Sice se snažím být venku, co to jde, ale stejně skoro pořád jen sedím u počítače a dělám otázky plus dneska jsem strávila skoro 4 hodiny nad grafičením a tvořením plakátu našeho tabla. Fotograf nám to udělal celkem nanicovatě, tak jsem tím byla pověřena já. Aspoň, že se to líbí, když už jsem si kvůli tomu málem zničila krk. :D Oh, potřebovala bych nějakou masáž. Naštěstí už mám otázky hotové, jen si dvě upravím a už nebudu muset furt vysedávat u toho noutu. Teď už jen to učení. >.< Fujky. 

Alespoň sobotu budu mít snad trochu odragovávací. Jedu s matinkou zase jako minulý rok do Olomouce na Flóru a už se moc těším. Vůbec jsem neměla jet a rozhodlo se teprve tento týden, když máti odřekla kamarádka, takže nakonec jedu. Snad pak bude nějaký zajímavější článek s fotkama, ten minulý z Olomouce ještě na starém blogu se celkem líbil. x) Taky brzo čekejte recenze na přírodní mýdla z Auroville. ;)

Ask.fm/TheDaysy




2 komentáře:

  1. Já jsem se zádama tak trochu mrzáček, ale můžu ti poradit, co pomáhá mně, když mě bolí záda a krk (například po zátěži). Nejlepší je pořádně horká voda a naložit se do ní. Několik minut... Možná ti apk bude na omdlení, v tom případě je nejlepší vylézt z vany a rozplácnout se na postel, povolit všechny svaly a jen ležet. :-)

    Jestli sedíváš na židli u PC, zkus gymnastický míč... Taky skvělá věc, pokud se jako já neroztřískách o květináč, když spadneš na zem. :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.