pátek 26. dubna 2013

Trošku oddychu

Dobrý podvečer.
Teda, dneska se mi tak nic nechtělo, že jsem opravdu nic nedělala. Odpoledne jsem si akorát stáhla film a koukala na něj s čokoládou, kterou jsem dneska dostala od třídy za to tablo. Potěšilo to a bodlo mi to dneska. ^^ Maturita se sice blíží a samozřejmě se mi to vůbec nelíbí, ale na druhou stranu, jeden volný pátek a pak sobota mě snad nezabijou.

Na zítřek už se těším. ^^ Jedu do toho Olomouce. Mínus je akorát to, že musím vstávat tak v 5, protože v 6 už se jede. :D No au. Pujdu si teda už za chvíli asi lehnout. Až se ale zítra vrátím, určitě čekejte spooustu fotek. Počasí by mělo být snad fajn, pršet má až večer, tak snad to hezky vyjde. Copak hodláte o víkendu dělat vy? x)

Ask.fm/TheDaysy

Fotky Felixe jsou ještě ze včerejška. Krásně mi pózoval. :D Akorát je to bohužel mobilem no.

HLASUJTE TADY pro naše maturitní tablo!

3 komentáře:

  1. prosím, prosím - do TÉ Olomouce. Jako Olomoučáka mě to velmi bolí, když ji chudince někdo tak nadává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, pardon. :D Já to taky říkám pokaždé jinak, ale potěším tě tím, že většinou říkám "ta" Olomouc. Občas ale mám pocit napsat to jinak. :D

      Vymazat
  2. My jsme byli na oslavě 70. narozenin přítelovo dědy :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.