pátek 19. dubna 2013

Trocha venkovního relaxu

Myslela jsem, že už tu dnes bude pršet, ale nakonec krása a sluníčko. Hned jsem toho využila na trochu odreagování, protože mi poslední dobou občas solidně bouchá v hlavě, ze všeho kolem. První jsme jeli do vedlejšího města, naši něco nakupovali a pak jsme chtěli jít s máti na nějakou přednášku o myšlení, ale ukázalo se, že si spletla datum a bylo to už ve středu, tak jsme si aspoň dali první jarní zmrzlinu a mrkli na nějaké tabla.

Jak jsme přijeli, vzali jsme Bernu na procházku, ta celá šťasná. Máti taky šťastná, protože si vydloubávala divizny, chce si je zasadit a jak je ze začátku vůbec nemohla najít, já jí našla první a Berna pak stoupla na druhou a už to šlo.:D Já taky celkem šťastná, protože mám video, jak leze někde uplně nahru pro tu největší kvůli tomu, že jsem ji donutila a vyprovokovala, že tu nejlepší tam prostě nenechá. Málem sjela dolů, ale naštěstí pak nee a pobavila i tak. :D

Ve městě jsme byli asi hodinku, na procházce tak deset minut, ale aspoň i to mi stačilo. Dost mě totiž štve, že jak furt dělám tu školu a stresuju se z matury, skoro se nedostanu ven, tak dneska zas projednou... x) Navíc jsem našla nějaké zvláštní suché "zvonečky", netuším, co to mohlo být a taky jsem si natrhala fialky. ^^

// Všechny ty fotky jsou bohužel opět z mobilu. Do města jsem jela hned ze školy a pak jsem ani nebyla doma a hned šla s máti a berňátkem na procházku k hradu, takže jsem si nevzala foťák. (Další fotky v celém článku.)

 Ask.fm/TheDaysy


Berna dnes hoodně zapomínala zavírat pusu a furt jen vyplazovala jazyk. :D


4 komentáře:

  1. Zmrzlinu nemusím, ale ty krásné fialky ti závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, to sú skvelé fotky!!! Prvú zmrzlinu som si už tiež stihla dopriať - pistáciovú <3 :)

    Mimochodom budem rada ak sa zúčastníš mojej VEĽKEJ JARNEJ GIVEAWAY. Hrá sa o utajený balíček plný kozmetiky a hudobné CD. Súťaž odštartovala včera, takže zatiaľ súťaží menej ľudí a tak je tvoja šanca na výhru mnohonásobne väčšia. Preto nestrácaj čas a zapoj sa! :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky!

    A moc se z tý maturity nestresuj, to zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.