pondělí 8. dubna 2013

Sluníčko

Zase nějaký ten slunečný den, třikrát hurá. ^^ Dneska tu bylo fakt moc hezky, u nás už ani není sníh. Cestou ze školy jsem potkala kocoura, co se vyhříval na sluníčku, ale asi jsem ho vyfotila, protože jak jsem začala fotit, dost ošklivě se na mě podíval a zdrhl. proto je taky ta fotka tak nehezká, nemohla jsem se víc přiblížit.

Jinak jsem si koupila jahodovu masku na obličej. Obal vypadal lákavě (já vím, že krásné obaly jsou někdy prostě jen krásnéí obaly a tím to končí, ale tak třeba to překvapí). Jdu si teď teda dát vanu a jahodovat si ksicht. Pokud teda tu masku nesním. :D Před učením se menší relax hodí. x)

Ask.fm/TheDaysy

> GIVEAWAY <

2 komentáře:

  1. U nás dneska taky konečně svítilo sluníčko a bylo teplo. Snad je to konečně začátek opravdového jara :-)! Jinak hodně štěstí s tou maskou, já bych jí hned sežrala :-/ :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jů jahodová maska! :) Já taky koupím všechno co hezky vypadá :D Ale co, malá radost potěší a když to neni moc drahý, tak tě to ani nezruinuje :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.