sobota 20. dubna 2013

Plácám

Fuu, dneska se mi ani nějak chce psát. Nebo i jo, ale jsem prostě nějaká unavená. Odpoledne jsem byla u bratránka, což bylo fajn, ale nějak mě to vyčerpalo. Poslední dobou mě vyčerpává uplně cokoliv. o.O Možná si pujdu dnes lehnout dřív. Přišla jsem na to, že se mi přecejen škola dělá líp ráno, než večer. Občas to mám naopak, ale většinou je to lepší za sluníčka. No, každopádně jestli dřív usnu, možná i dřív vstanu a zajdu si do obchodu. Potřebuju koupit tatíkovi CDčko, ať už mu tam konečně dám tu 80' a 90' hudbu, kterou jsem si zamilovala i já a jeho taky potěší. Zas bude co poslouchat i v autě. Taky si musim koupit nové černé silonky. Naposledy jsem kupovala dvoje, jedny z nich jsem roztrhala schválně na focení tabla, druhé jsem si brala do té Alexandrie v Luhačkách a měla je na normální nošení a dneska - puf. Jak jsem si je natahovala, natáhla se po nich taky velká roztržená čára. A já je chci prostě nosit pod kaťáskama a to hned!

No, nebudu tu plácat nesmysly, když nevim co psát a nebo bych věděla, ale opravdu by to nebylo ke čtení. Takže jen jedna večerní fotka a loučím se. Zítra vám možná udělám smysluplnější článek v podobě nějaké recenze. ;) 

//Jinak kdo ještě nečetl na facu (kde najdete i podrobnosti), prodloužila jsem giveaway.

 Ask.fm/TheDaysy

I always feel like somebody's watching me.

1 komentář:

  1. Ale tak roztrhané silnoky jsou stylové :) :D Ne, chápu, chce to i normální :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.