úterý 9. dubna 2013

Perte mi do žil čistý kofein

Potřebovala bych to! Dneska se mi furt chce spát. Možná je to ale zas tím počasím. Včera tu krásně svítilo, dneska zas pro změnu pršelo. Někdo si z nás s tím počasím fakt dělá pěknou pr*el. >.< Škola mi navíc taky díky tomuhle utíkala nějak pomalu. Aspoň mě ale nakonec ze 4 písemek, co jsem měla psát potkala jen jedna, ve kterém jsem i ten papír docela popsala (:D), takže to šlo. Navíc asi tři suply, tak už jsem skoro v půlce jedné z posledních knížek k matuře. 

Teď bych si nejradši lehla do postele, ale moje lehké nestíhání okruhů a zítřejší písemka z ekonomky mi to moc nedovoluje. Ale aspoň, když dnes nesvítí, mě to tolik neláká ven. :D I když je pravda, že bych se možná radši už učila v zahradě na sluníčku. 

Jak se dnes máte vy?



3 komentáře:

  1. Taky se mi dneska nějak dsotala ospalost pod kůžu, je to děs :/ Ale vyhlídky na víkend bvypadají líp, prý má být hezky, tak jen doufám, že to aspoň z části bude pravda :) Hodně štěstí při učení ekonomky..

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že taky čteš Olivera. Já ho teda čtu dobrovolně a u toho další knížku, tak jsem jen ve třetině... :-D

    Bývám taky pěkně unavená, ale snažím se to vždycky nějak zahnat v myšlenkách, protože se mi stává, že když si lehnu odpoledne, nastavím budík za půl hodiny, tak spím až do večera, což samozřejmě znamená spoustu ztraceného času, ačkoliv miluju spánek, něco jako lidi milují jídlo.
    Na kafe se vykašli, sice tě to na chvíli probudí, ale takovej čaj je mnohem lepší. Říkám jako člověk kávu milující, ale omezila jsem to jen na dávání třeba v kavárně a tak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já už taky to kafe omezila. Dřív jsem pila snad každý den i několik a teď už piju míň. Jsem momentálně závisláček na zeleném čaji s medem. x)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.