středa 10. dubna 2013

O trošku víc času

Dobré odpoledne.
Fuu, moji únavu už asi radši ani moc nezmiňovat. Vypadá to, že dokud nebudu mít klid od matury a příjmaček, unavená být nepřestanu, i když se snažím myslet pozitivně. (Ale ne vždycky to jde, třeba včera večer už mi z toho rupalo hezky, že už mi z té školy a toho všeho kolem bylo málem do breku.) No, aspoň jsem dnes ze školy vypadla dřív, stihla ještě menší nákup v DMku a teď už si tu přes hodinu datluju další okruhy, udělala jsem si prostě o něco víc času, když to samo nejde. 

V DMku jsem si koupila šampon a odlakovač. Na odlakovači nic není, ale šampon chci vyzkoušet, protože je na poškozené a třepící se konečky. (I kdžy tahle řada má šampony na všelicos.) O obou věcech jsem slyšela ve videu slečny na All for female a ty ceny byly pro mé uši lahoda, tak jsem si pro to musela skočit. Odlakovač mě stál 24 korun (125 ml) a šampon jen 40 korun a to je ho 250 ml, což je paráda. Mít DMko blíž, nakupuju tyhle věci jen tam. Nejen u oblíbené Balea, ale i u jiných značek se dá v DMku nakoupit hezky levně, což je pro mě jako studentku ideální. ^^ Kde nakupujete nejraději kosmetiku vy?

Ask.fm/TheDaysy


4 komentáře:

  1. Taky mám nejradši Baleu a DM.Zítra se tam s mamkou chystáme a už mám miliony věčí,který potřebuju(a nebo chci :D)..

    OdpovědětVymazat
  2. Dmko je nejlepší! :) Už kvůli Balea a Alverde, což jsou skvělé značky :) Taky bych měla zase jednou vyrazit do drogerie, ikdyž jsem tam byla asi před třema dnama :D

    OdpovědětVymazat
  3. Balea je skvělá značka, za malo peněz stejná kvalita jak u ostatních výrobků... možná někdy uspořádám giveaway na mem blogu ;)... co se balee ale nepovedlo, byly čokoladove sprchove gely :D ale jinak super :) krásně voní, mám to rááda!: )

    OdpovědětVymazat
  4. Já se nakupování kosmetiky a všeho s tímhle spojeného vyhýbám. :-D
    Šampón mám pivní, oční stíny jedny, který jsem si vybrala k narozeninám, odličovací a čistící gel z Yves rocher, kterej jsem si taky vybrala k narozeninám, a tím to končí. Nebaví mě tam chodit... :-D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.