úterý 2. dubna 2013

Novinky

Zdravím. ^^
Teda, jsem dneska nějaká nevyspaná, nemohla jsem včera večer usnout a povedlo se mi to až nějak po půlnoci a 5:20 zase vstávačka do té zimy, no fujky. Ještě mě teď začala nějak bolet hlava, ale to má bohužel smůlu, protože musim dělat školu.

Aby to zas nebylo jen negativní, potěšily mě dneska nějaké nové věci. ^^ Koupila jsem si dvě tílka, tmavě červené a tmavě modré, hezky anglické barvičky, ha. :D Vždycky jsem nosívala v létě obyčejná trika, ale minulý rok jsem si zamilovala tílka, protože je v nich v létě líp než v triku a zjistila, že jich mám hrozně málo, tak jsem začala minulé léto sbírat a už jich mám několik. Teď už jen to teplo, ať je můžu nosit. ^^

Taky mi přišla nová peněženka s Jackem. Jak jsem psala, moji starou peněženku s Jackem jsem milovala tak, že jsem ji nosila skoro do roztrhání a i teď mi to asi někdy bude líto a občas si ji vemu. :D Ale už to chtělo novou, tak mám tuto. Je moc fajn, je taková větší, což je pro mě ideální, protože mívám v peněžence milion krámů. :D 

No, o poslední věci není moc co říkat, normálně balzám na rty. :D Ovšem od "Helle", tyhle mi vyhovují nejvíc. ^^ Už jsem zkušela milion Labell, Astridů, pomád z DMka a všeho jiného, ale tohle (a taky podobné Helios Herb) je pro mě zatím nejlepší a jak je to dobré, tak je to i překvapivě levné. A dělají se oboje i jahodové! :D

Co udělalo dnes radost vám?

Ask.fm/TheDaysy


4 komentáře:

  1. Krásná peněženka, pěkná tílka, taky je ráda nosím. x)
    No a mě dnes udělalo radost zprovoznění blogu a kakao. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrej nákup! Taky bych si potřebovala koupit nějaké nové tílka..

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký tílka, takový običejný mám ráda.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.