pondělí 22. dubna 2013

Nail art - Proužkovaný

Dneska zase jen tak na ukázku bez návodu. Myslím, že proužkovaný nail art stejně návod nepotřebuje, to by bylo zbytečné, neni na tom nic k nepochopení. ;) Potřebujete akorát tenký štěteček a už proužkujete. Nemám ty proužky uplně rovné, tak nezoufejte, když to taky nebudete mít dokonalé. Ale i tak to myslím nevypadá špatně, co? x)

Ask.fm/TheDaysy

6 komentářů:

  1. Kde si koupila štěteček?Já ho nikde nemůžu sehnat...://Ale nehtíky krásné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad v každé drogerce se prodávají takové ty zdobící laky, ve kterých je tenký štěteček. x) Když si ho pak vždycky odlakovačem umyješ, můžeš ho používat na více barev. ;) A na otázky mám Ask.fm prosím. ;)

      Vymazat
  2. Líbily by se mi i kdybys mne s nimi podrápala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škrabkání dávám jen jednomu a promiň, nejsi to ty. :D

      Vymazat
  3. Já jsem strašná puntíčkářka, takže na všechny ozdobné vzorky jako je tenhle používám lepenku, ale ty tvoje jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.