pondělí 15. dubna 2013

Nail art - Cik cak

Dneska mám pro vás úplně JEDNODUCHÝ a celkem fajn tip na nail art. Zvládne to opravdu snad každý, protože tu vlastně vůbec nezáleží na přesnosti a pevné ruce, čáráte si jak chcete. :D

Nebudu k tomu dělat nějaký veliký návod, jen dvě fotky v takovíém krátkém článešku, protože je to spíš fakt jen tak na inspiraci, takový tip. Jinak..nevím, jak se to komu bude líbit. Někomu to může příjt pěkné, někomu nehezky chaotické, ale to už je každého styl. Také záleží, jak to kdo uděláte, můžete kombinovat barvy nebo nechat jen jednu, dělat čáry rovné nebo vlnité a tak dále. x)

//Jinak velký pardon za kvalitu fotek, přišla jsem domů pozděj a nebylo už dobré světlo. Kdyžtak vám zbytek lepší fotku vyfotím zítra, dnes jen tak na podívání, protože jsem ten článek na facu slíbila, tak to nechci odkládat na zítřek. ;)

Já si první nalakovala průhledný podklad a na to už si pomalu začala "čárat" tenkým štětečkem bílé čárky. Můžete je dělat každou jiným směrem, jak se vám zalíbí. Po uschnutí jsem to samé udělala ještě jednou s červenou a vzniklo z toho toto. Můj nail art není tak moc pěkný, ale myslím, že touto technikou se dají vytvořit hezké nehty. Třeba už jen ta samotná bílá vypadá fajn a určitě by také bylo pěkné do toho dát třeba tři k sobě ladící barvičky. Je to jen na vás a vaší fantazii. Tento nail art je perfektní pro začátečníky, protože je opravdu jednoduchý, nemusíte tam míst přesnost a skoro po něm nejsou přetahy. ;)

4 komentáře:

  1. hlavně se s tim nesrat!
    (panebože. zase jsem vulgární.)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou to vypadá zajímavě a dobře :) Určitě zkusím, ale jak se tak znám, stejně to bude všude :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.